וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוקטובר: תחרות "קוויק סילבר" בסקייטבורד

21.9.2006 / 6:56

אליפות האקסטרים ג'אם תצא לדרך ב-11.10, בפארק האתגר בחיפה. טובי הגולשים בישראל כבר הבטיחו את השתתפותם

תחרות ה"קוויקסילבר אקסטרים ג'אם" בסקייטבורד תצא לדרך ב-11.10.2006, בשעה 10:00 בבוקר במתחם X פארק", פארק האתגר והחוויה הגדול של ישראל, בחיפה. אליפות חיפה תסיים את עונת הקיץ ואת סבב תחרויות הסקייטבורד הישראלי לשנת 2006/2007, על מתקן הסקייטבורד הגדול והמקצועי ביותר בארץ, אשר תוכנן על ידי גדי נאור וליאור צלרינג מחברת לייבק.

טובי המחליקים בארץ כבר מכינים את עצמם ואת הציוד למאבק צמוד על פרסים כספיים. בין המתחרים תוכלו למצוא את בועז אקינו (אלוף ישראל 2005/2006), אבי לוזיה (מחליק בינלאומי ישראלי), עידן אברהם, יוני אטינגר ואודי חסון.

בסיבוב הראשון יהיו לכל מתחרה 50 שניות לבצע מספר רב של תרגילים. על המחליק לנחות בצורה המושלמת ביותר, לבצע את התרגילים ברמת קושי גבוהה ובסגנון וגובה בעלי רף גבוה. הטובים ביותר עולים שלב.

סיבוב שני: ארבעה מחליקים עולים על המשטח בו זמנית כאשר הם מתחרים ראש בראש, שיכלול של הסיבוב הראשון והשני מציג את המנצחים. באמצע התחרות תהיה הפסקה לפורמט חדשני של זוגות בו המתחרים יבנו רצפי תרגילים בזוגות, והתרגילים המתואמים ביותר והמושלמים ביותר יזכו.

בכל תחרות ישנם מספר שלבים: מוקדמות, שמינית גמר, רבע גמר וגמר. רמת ההחלקה בסקייטבורד בישראל הינה גבוהה מאד, יחסית לאירופה ולשאר העולם, מחליקים ישראלים מוכרים בחו"ל ומחליקים בינלאומיים רבים נהנים להגיע לישראל. בסוף התחרות יוקרנו סרטי סקייטבורד על מסך ענק

ערוץ אקסטרים ספורט, הנותן חסות מרכזית לתחרות, משדר 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ארועים, תחרויות ותכניות מכל העולם (ערוץ ב-HOT ערוץ 62, ב"יס" ערוץ 57). בין נותני החסות הנוספים: בולה-משקפי שמש, ארומה-רשת בתי קפה, אתר תפוז, אתר נענע, חברות הסקייטבורדים הביטאט ו-ZION וחנות הביגוד סרפרס פאראדייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully