וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי בהפועל טוב ממני?"

יניב קובוביץ'

21.9.2006 / 7:15

רמי חליס אינו מבין מדוע הוא יושב בבית, ומאשים את ההנהלה: "הפועל ת"א התייחסה אלי בצורה משפילה והגישה הצעות מבזות"

בשנים האחרונות עשו בהפועל תל אביב מנהג קבוע: להחתים מגן ימני חדש, רק כדי שרמי חליס יחזור להיות שחקן הרכב. כך קרה בחמש השנים הראשונות של חליס בבוגרים. אבל הקיץ המגמה השתנתה. כשהעונה נפתחה, חליס כבר לא היה שחקן של הפועל.

"ההצעות שלהם היו מבזות", נזכר השחקן. "הייתי חמש שנים בהפועל, שלוש שנים עם חוזה חייל ושנתיים עם החוזה הנמוך במועדון. חשבתי שבגיל 24 אני יכול לדרוש שדרוג. אני מתבייש לומר כמה הייתי אמור להרוויח גם אחרי השדרוג, של עשרת אלפים דולר בשנה. הפועל התייחסה אלי בצורה משפילה. אני לא יודע מה יש להנהלה נגדי. שחקנים בקבוצה אמרו לי שהבינו כי רק ההנהלה גרמה לכך שאני לא במועדון, לא שום סיבה מקצועית".

בזמן המשא ומתן, שבוע לפני יציאת הפועל למחנה אימונים, המריא חליס - בהוראת סוכנו, סבי גרשון - למבחנים בדינמו בוקרשט. בהפועל פירשו את הנסיעה כניסיון ללחוץ עליהם, אבל חליס טוען: "זה לא נכון. אני מאמין שעוד הרבה שחקנים בליגת העל שהיו מקבלים הצעה מדינמו, היו נותנים לעצמם הזדמנות להשתדרג מקצועית וכלכלית".

אבל חליס חזר מרומניה בלי חוזה, וגם ההצעות מישראל לא קרצו. סבי גרשון שוב נפגש עם הפועל, והמגן מספר שהם "כבר הגיעו להסכמה". "הסכמתי לחתום לעונה בתנאים של הפועל מבלי שיעלו לי את השכר", הוא מספר. "אמרתי שאתן שנה אחת טובה ואז נראה. ביקשתי להצטרף למחנה האימונים, אבל אמרו שהם ידברו עם יצחק שום ויעדכנו אותו. אחרי כמה שעות הם אמרו ששום לא רוצה אותי כי הוא לא רוצה לעשות שינויים בסגל".

חליס לא קנה את הסיפור, ויזם שיחת טלפון עם המאמן החדש. "שום אמר לי שישמח לקבל אותי לקבוצה ושהוא מעוניין בי. הוא אמר לי 'תסגור את החוזה מול ההנהלה ותגיע'". כידוע, זה לא קרה, וחליס מתקשה להבין מדוע.

סוכן בלי ביטוח

"בחמש השנים האחרונות הוציאו בהפועל סכומים מטורפים כשניסו להביא כמה פעמים מגן ימני", הוא מסביר. "הביאו את קלמי סבן, אשרף סולימן ופאביו רוסה, ובסופו של דבר אני שיחקתי בכל המשחקים. בשנה האחרונה היתה לי רוטציה עם ג'ון פנטסיל. אבל כשרציתי תוספת של עשרת אלפים דולר הם לא היו מוכנים אפילו להקשיב".

האם יהיה לפרשה סוף טוב? לא בטוח. סוכנו של חליס, כאמור, הוא סבי גרשון, המייצג גם את אחיו, שמעון. העזיבה של הבלם השאירה את הצדדים ביחסים מתוחים, ובהפועל כנראה לא ממהרים להחתים שחקנים של סבי. "אני מסרב להאמין שהם לא רוצים אותי בגלל הסוכן שלי, אבל היום הכל פתאום נראה לי סביר. זה לא מכובד לחשוב ולעבוד כך כי מי שנפגע זה אני", מנתח המגן את המצב.

מי שהתרגל לשחק במדים האדומים רואה העונה את הפועל מהסלון, ומשוכנע: "כל מי שמשחק היום בקבוצה לא יותר טוב ממני, יש לי מקום בהרכב. מי שמשחק כדורגל כל החיים יודע מה ההרגשה של שחקן שיושב בבית כשכולם מתאמנים ומשחקים. זה מתסכל ולא קל. אני מאמין שאמצא בקרוב קבוצה. אני גם לא פוסל את האפשרות שאחזור להפועל עוד העונה. אחרי הכל, תמיד היה לי טוב שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully