וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'יני נושם לרווחה

20.9.2006 / 22:12

המחזור השלישי בסרייה A היה עמוס ומרתק: אינטר ניצחה ברומא, פאלרמו הביסה את קאטניה בדרבי של סיציליה ומילאן סגרה את המינוס

27 שערים נפלו במשחקי המחזור השלישי בסרייה A, שבמרכו עמד המפגש המרתק בין רומא לאינטר, בסופו ניצחו חניכיו של מנצ'יני 0:1. בקרב לא פחות מעניין הביסה פאלרמו את קטאניה 3:5, בדרבי של סיציליה. וגם: סמפדוריה חוזרת מפיגור 3:0 מול אודינזה, ומילאן מנצחת את אסקולי.

רומא - אינטר: 1:0

רוברטו מנצ'יני נושם לרווחה. הניצחון שהרנן קרספו סידר לו על רומא דחה, לפחות לבינתיים, את השמועות שרצו לפני המשחק כאילו נשיא אינטר, מסימו מוראטי, הציב אולטימטום למאמן והוא כבר בודק חלופות.

הערב (רביעי) באולימפיקו, איבדה רומא נקודות ראשונות בליגה, אחרי שהארגנטינאי קרספו עבר בקלות ברחבה וגילגל בדקה ה-44 בין הרגליים של השוער דוני. אברהימוביץ', שהרבה להתגרות בקהל המקומי, החמיץ הזדמנות לסגור את הסיפור בדקה ה-54, כשבעט פנדל מרושל לידיים של דוני. פטריק ויירה ראה אדום שני העונה בדקה ה-90.

למנצ'יני יש בדיוק לילה לנוח כי כבר בשבוע הקרוב מחכות לו עוד שתי משוכות גבוהות: בשבוע הבא הוא יארח את באיירן מינכן בליגת האלופות ובסוף השבוע יפגוש את קייבו.

פאלרמו - קטאניה: 3:5

בדרבי הגדול של סיציליה, פאלרמו נגד קטאניה, יריבות היסטורית שמתחדשת אחרי 43 שנים, הביסה פאלרמו 3:5, והיא ומילאן הן הקבוצות היחידות ששומרת על מאזן ניצחונות מושלם.

קטאניה, שעלתה ליגה השנה אחרי שסיימה 13 שנה של מסע חזרה, היתה הראשונה לכבוש מרגליו של גיורגיו קורונה (26). לצערה של קאטניה היא פגשה קבוצה בתנופה, שגם בגביע אופ"א ניצחה את ווסטהאם בחוץ. ג'ובאני טאדסקו (27) השווה כעבור דקה. פאביו אנריקה סימפליסיו (47) עשה את ה-1:2 לפאלרמו, אך ג'וזפה מאסקארה (64) השווה. קוריני (68) העלה את המקומיים בפנדל ל-2:3, וקאראבליו דה אוליברה אמאורי (74) הגדיל ל-2:4. אנדראה בארזאגלי (80) קבע 2:5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מילאן - אסקולי: 0:1

מילאן כבר עם נקודה בזכות. הקבוצה שהוענשה בהפחתה של שמונה נקודות, עשתה הערב את ניצחונה השלישי, וגם היא שומרת על מאזן מושלם. ינקולובסקי הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-68.

סמפדוריה - אודינזה 3:3

בקאמבק מדהים, שבה המארחת סמפדוריה מפיגור 3:0 אחרי 43 דקות. אנטוניו די נטאלה (4), יאקווינטה (16) ואסאמואה (43) העלו את אודינזה ליתרון מבטיח, והמשחק נראה סגור. אולם ג'נארו דלסקיו (44), סרג'יו וולפי (69) ופרנצ'סקו פלאקי (77), חתמו חזרה גדולה.

שאר המשחקים:

פיורנטינה – פארמה 0:1

אדריאן מוטו (17). נקודות ראשונות לפיורה, המינוס שלה צומק ל-16 בלבד.


אטלנטה - אמפולי 0:0

קייבו - לאציו 1:0
אודו (63, פנדל)

מסינה - רג'ינה 0:2
ריגאנו (24, 86)

טורינו - סיינה 2:1

קליארי - ליבורנו 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully