וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הנבחרת ניצחה את טורקיה

20.9.2006 / 21:58

נצחון גדול על טורקיה בשלב מוקדמות אליפות אירופה משאיר לישראל סיכוי לעלות מהמקום השני בבית. רבי: "אנחנו לא מרימים ידיים"

הרבע הראשון היה צמוד לכל אורכו עם יתרון קל לטורקיות. שחקניות הנבחרת הרבו להחטיא ואפשרו לטורקיה לרדת ביתרון 22:23. את הרבע השני פתחה טורקיה בריצה של 0:7 ואילצה את אלי רבי לבצע סדרת חילופים כדי לשנות את המומנטום. חמש נקודות רצופות של סואץ-כרמי ושלשה של לירון כהן השוו ל 30:30, חמש וחצי דקות למחצית. טורקיה לקחה פסק זמן אבל דבר לא עצר את הנבחרת באותן דקות. לביצקי, מעוז ואפשטיין הובילו את הנבחרת לריצה נוספת של 2:14 ובסופו של דבר הנבחרת סגרה מחצית נהדרת ביתרון 33:44.

ישראל המשיכה את המומנטום החיובי מהמחצית הראשונה ופתחה את המחצית השניה בריצה של 7:15. צם אקדגז , מאמן טורקיה, הזעיק פסק זמן פסק זמן כשיראל מובילה 41:59, 4 דקות בתוך הרבע השלישי. טורקיה חזרה מפסק הזמן אחרת לגמרי. שלוש שלשות של סבנם קימאזיאוגלו צמצמו את התוצאה והרבע הסתיים ביתרון ישראלי 59:67.

ברבע הרביעי הטורקיות נגסו אט אט בהפרש במיוחד בזכות יכולת קליעה טובה מרחוק של הגארדית אזמרל טונגלר. אלי רבי לקח פסק זמן 6:46 לסיום המשחק (ביתרון 67:75) ממנו הנבחרת חזרה עם הגנה אגרסיבית שעצרה את הטורקיות. דקות טובות של לירון כהן ואיבוד עשתונות טורקי עד לסיום הנבחרת שמרה על ההפרש ורשמה ניצחון חשוב 80:91. הנצחון משאיר לנבחרת סיכוי תיאורטי לעלות מהמקום השני. בשבת הקרובה הנבחרת תתמודד מול נבחרת אוקראינה, נצחון ישראלי והפסד של סלובניה לטורקיה יביאו את ישראל למקום השני בבית עם סיכוי טוב לעלות לאליפות אירופה.
לפי תקנון שלב הבתים, ארבע מתוך חמש הסגניות עולות לאליפות אירופה ובמקרה של שוויון נקודות יש חשיבות להפרש הסלים.

רבי: "אנחנו לא מרימים ידיים"

מאמן הנבחרת אלי רבי שמר על אופטימיות זהירה: "היתה לי הרגשה לא טובה לפני משחק אבל הבנות עשו יופי של משחק. שחקנו מול נבחרת גדולה והבנות התעלו על עצמן. ג'ניפר פליישר נותנת ובכלל הבנות טובות. היום לירון כהן נתנה את מה שאנו יודעים שיש לה. אני מאמין ביכולת שלנו ואנו צריכים בטחון".

לפי רבי המפתח לנצחון היה משחק ההתקפה: " ביומיים - שלושה האחרונים דיברנו עם הבנות על התקפה. עשינו היום נקודות בהתקפה. הכדור נכנס ויצא טוב ואנו צריכים גם לשמור וגם להתקיף. כשלא הולך אני מנסה לשנות. במסגרת אינטנסיבית של נבחרת אנו צריכים להיות אגרסיביים ואם צריך אני מרחיב או מצמצם את הרוטציה".

לגבי המשחק החשוב נגד אוקראינה ביום שבת אמר המאמן: "אסור לנו להרים ידיים. אנו לא מרימים ידיים עד שזה לא נגמר. גם אם לא היה סיכוי היינו נוסעים לאוקראינה כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully