וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאני סיכם. סופית

אסף שקד

21.9.2006 / 7:23

אחרי שכבר טענו ש"הוא שמן ומסורבל", בית"ר ירושלים החליטה להחתים את החלוץ עד ינואר. שוב בעיות משמעת לפבריס פרננדז

החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן פביאני סיכם אתמול (רביעי) את תנאיו בבית"ר ירושלים. החתימה צפויה להתבצע מחר בבוקר.

בית"ר הכניסה בחוזה בין הצדדים סעיף מיוחד, על פיו היא רשאית לסיים את ההתקשרות עם השחקן כבר בחודש ינואר הקרוב. בית"ר, שכבר עמדה לחזור בה מהעסקה עם הארגנטינאי לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות, החליטה בסופו של דבר להתרשם מהשחקן בחודשים הקרובים, ורק לאחר מכן לקבל לגביו החלטה ארוכת טווח.

במידה שבית"ר לא תהיה מעוניינת בשחקן אחרי ינואר, הוא יחזור לקבוצתו לאנוס, ממנה הוא מושאל. בית"ר אמורה לשלם ללאנוס 200 אלף דולר להשאלה לעונה, אך אם ייחתך השחקן במועד ההעברות בינואר, היא תשלם לארגנטינאים באופן יחסי על החודשים שבהם הוא שיחק.

היום בשעה 13:00 תקיים הקבוצה הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. אל האירוע יגיע גם [[ארקדי גאידמק]], ששהה בחודש האחרון בחו"ל.

קצת סיגריות, טיפה אלכוהול (יניב בן חקון, הארץ)

אתמול בערב שיחק פבריס פרננדז, קשר בית"ר ירושלים, 90 דקות במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה (2:2). הצרפתי אולי נתן את כל מה שהיה לו נכון לאתמול, אבל במצב אחר ייתכן שהיה יכול לתת יותר, שכן לילה לפני המשחק הוא בילה בבר בתל אביב עד 1 בלילה לפחות, עישן ושתה.

פרננדז, שסוחב הרבה בעיות משמעת מהעונה שעברה ונחשב למצטיין של בית"ר העונה, שוחח בבר עם כמה אוהדים של הקבוצה, שנדהמו לראות אותו מבלה בשעה כה מאוחרת לפני משחק.

בבית"ר, לפחות כלפי חוץ, לא עושים עניין גדול מהמקרה. דובר הקבוצה, עודד זרגרי, מסר: "בית"ר לא תתנהל מול שחקניה מעל גבי העיתון. אנחנו מסרבים להתייחס למקרה".

עדכון ראשון: 20.9.06, 21:09
עדכון אחרון: 21.9.06, 7:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully