וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר יצא בזול

רומן רוזנבלט

20.9.2006 / 18:43

בית הדין של ההתאחדות לא התרשם מהאגרוף של שטראובר לפרצוף של מרדיקוביץ', והרחיק אותו למשחק אחד בלבד. ערן לוי שוחרר

שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, קיבל היום (רביעי) מוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל עונש השעיה של משחק אחד בלבד. שטראובר, כזכור, שלח אגרוף לפרצופו של מיליאן מרדיקוביץ' במהלך המשחק בין נתניה למכבי ת"א בשבת, אבל ניצל מעונש. בנוסף להרחקה המינימלית, השוער ספג עונש על תנאי לשני משחקים לשנה אחת.

שטראובר, שבמהלך המשחק לא קיבל אפילו כרטיס צהוב בעקבות התקרית, טען להגנתו שהשופט מנשה משיח ראה את האירוע ולא הגיב, כך שבית הדין לא יכול להעניש אותו.

שטראובר לא יפספס אפילו משחק ליגה אחד, כיוון שהוא ירצה את העונש במשחק גביע הטוטו שתערוך מכבי נתניה מחר (חמישי) מול הכח ר"ג עמידר. בשער של נתניה יעמוד גל ניר.

שטראובר נשמע מסופק אחרי ההחלטה. "בגדול אני רק יכול להיות שמח שמוסד בית הדין הוא מוסד רציני, שראה את מה שהצגתי וקיבל את הדברים, ולראיה העונש הקל", אמר שטראובר, "צר לי על השופט שנענש רק כי קיבל החלטה שהייתה נכונה לדעתי ולדעת בית הדין. הפעולה שלי הייתה אינסטנקטיבית ולא על מנת לפגוע בזדון".

ערן לוי שוחרר מהקבוצה

החלוץ ערן לוי שוחרר היום (רביעי) ממכבי נתניה בשל ריבוי עבירות משמעת. החלוץ מאור עקיבא ידוע במזגו החם ובנטייתו להסתבך בצרות. זה קרה בנבחרת הנוער של זלצר, זה קרה במכבי חיפה, בהפועל כפ"ס ובמכבי ת"א. עכשיו הוא יכול לסמן איקס גם על מכבי נתניה.

היום במהלך אימון הכושר ביצע לוי בעצלתיים את הוראותיו של מאמן הכושר אברי מונצ'ר. עוזר המאמן, מרקו בלבול, העיר לשחקן והורה לו לצאת מהאימון, אך הוא סירב. השחקן לא הורשה להתאמן, ומנכ"ל המועדון, קובי בלדב, קיים עמו שיחה והודיע לו שהוא משוחרר מהקבוצה לאלתר.

אייל ברקוביץ' שהביא את לוי לקבוצה, הכניס במיוחד סעיף לחוזה שבמידה ותהיה לשחקן עבירת משמעת, הוא ישוחרר מיד. כבר לפני כמה שבועות לוי הוזהר ע"י אלי גוטמן שאם לא ישנה את התנהגותו הוא יסולק. היום האיום מומש. לוי ימשיך בינתיים להתאמן עם נתניה, עד שימצא קבוצה אחרת.

שפיגלר נזכר בימים שהתחיל לשחק

מועדון מכבי נתניה חגג הערב (רביעי) בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה במלון מרגוע בעיר. כל שחקני הסגל, הצוות המקצועי, שחקני עבר ומחלקת הנוער, התייצבו לאירוע. ראשון לשאת דברים היה הבעלים דניאל יאמר: "אני שמח לחגוג את ראש השנה פעם ראשונה בישראל. הכי חשוב לאחל לכם ולמשפחותיכם בריאות ושנה טובה כי על כדורגל אני לא רוצה לדבר היום, כי אני מאמין במערכת.

המאמן אלי גוטמן דיבר בשם השחקנים, ואמר: "אני קודם כל רוצה לאחל לחיילים החלמה מהירה ובריאות, ולמי שיושב פה שיהיה לנו כמה שיותר ימים עם חיוך". אחריו עלה מוטל'ה שפיגלר שנזכר בימים שהתחיל לשחק כדורגל. גם ראש העיר, מרים פיירברג, שהגיעה באיחור, נשאה דברים.

מוקדם יותר, בצהריים, קיימה הקבוצה אימון לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול הכח עמידר ר"ג. מהאימון נעדרו אמיר טגה ואורן זיתוני הפצועים.

הרכב משוער : גל ניר, אורי אוזן, אבי סטרול,גולן חרמון, דדי בן דיין; אנסומבו, בירוק, חיים, קאמרה; טוטואנה, אוקוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully