וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדרס חזרו לראש המערב

20.9.2006 / 14:32

יום אחרי טראומת הדודג'רס, סן דייגו ניצחה את אריזונה 2:5, לוס אנג'לס הפסידה לפיטסבורג. היאנקיז רחוקים משחק אחד מהפלייאוף

סן דייגו - אריזונה 2:5

קליי הנסלי הגיש היטב שישה אינינגים, טרבור הופמן שמר הפעם בלי לחטוף הומרים, הגיע למספר 476, שניים פחות משיאו של לי סמית', מייק קמרון חבט להומר בן שלוש ריצות וסן דייגו שמרה על פער בן משחק וחצי מפילדלפיה במרוץ הויילד קארד. סליחה, ויילד קארד אמרנו? הפאדרס עקפו את הדודג'רס וכעת מוליכים במערב. זה קורה יום אחד אחרי משחק המהפך של לוס אנג'לס.


דודג'רס - פיטסבורג 10:6

תקלה לדודג'רס, כשגראנד סלאם של חואן באוטיסטה באינינג השישי פתח את המשחק לרווחה. הפייראטס עלו מ-1:2 ל-1:6, ושם סגרו את הסיפור. לוס אנג'לס שוב נמצאת בסכנת הדחה מהפלייאוף, לאחר שפילדלפיה חזרה להתקרב אליה כדי משחק אחד. שישה ושבעה לאיאן סנל בשורות המנצחים, הומרים לרפאל פורקאל ולמרלון אנדרסון בדודג'רס.


פילדלפיה - קאבס 1:4

ניצחון חשוב ביותר לפיליז, שעם ההפסד של לוס אנג'לס חוזרים להציק ליריבות ממערב. לפילדלפיה מרחק של משחק אחד מהדודג'רס ו-1.5 מהפאדרס. ג'יימי מוייר תרם את כל הניסיון האפשרי עם שבעה ושלושה, וג'ימי רולינס ירה להומר מספר 22 העונה. טום גורדון עם שמירה מספר 32.


מילווקי - סט. לואיס 12:2

הקרדינלס התקרבו מאוד לפלייאוף, כשנותרו להם שישה משחקים להבטיח את הכרטיס. הבשורה המעודדת השניה היא הופעתו של ג'ף וויבר, סולידי מאוד לאחרונה, עם שישה אינינגים וארבע קטילות. אבל הבשורה הרעה באה מכיוון הבולפן, כשהתברר שהקלוזר בן ה-34, ג'ייסון איזרינגהאוזן, סיים את העונה בגלל פציעה. אלה חדשות רעות לא מכיוון שאיזרי (10 שבירות השנה) הוא עילוי, אלא כי אין שום דבר ראוי שיחליף אותו שם (ובריידן לופר הוא לא קלוזר ראוי). הומר לרוני בליארד, שישה ושמונה אבל גם ארבע ריצות והפסד לבן שיטס.


יתר המשחקים:

מטס - פלורידה 2:3
יוסטון - סינסינטי 5:4
וושינגטון - אטלנטה 2:9
קולורדו - סן פרנסיסקו 4:12 (שני הומרים לגארט אטקינס)

AL: היאנקיז קרובים, גם מינסוטה

טורונטו - יאנקיז 6:3

בעקבות הניצחון וההפסד של בוסטון, היאנקיז צריכים עוד ניצחון אחד או הפסד של הרד סוקס כדי להבטיח את ראשות המזרח ולהגיע לפלייאוף. בובי אבריו, חורחה פוסאדה והידקי מאטסוי חבטו להומרים. "זה משהו שלא עשיתי הרבה זמן", אמר אבריו, שהניסיון שלו בפלייאוף כולל שלוש עליות לצלחת ביוסטון ב-1997. ג'ף קרסטנס ניצח וקייל פרנסוורת' היה אמון על השמירה.


וייט סוקס - דטרויט 0:7

הפעם הגרביים הגיעו מוכנים, ולמרות ששמרו על מרחק של 4.5 משחקים ממינסוטה, קירבו דווקא את הטווינס לדטרויט שבראש הבית. הופעה דומיננטית של פרדי גארסיה עם שמונה וחמישה, כשגראנד סלאם של איי ג'יי פיירזינסקי באינינג הרביעי על ג'סטין ורלאנדר נתן את האות לבריחה. טדאהיטו איגוצ'י, ג'רמיין דיי וג'ים ת'ומה השתתפו גם הם בחגיגה.


בוסטון - מינסוטה 7:3

הטווינס תפסו את טים וייקפילד מספיק מוקדם, חבטו לשש ריצות באינינג השני והשלישי, ועשו עוד צעד לכיוון אוקטובר. הפסד נוסף של בוסטון ידיח אותה סופית מהפלייאוף, בו לא תבלה לראשונה מאז 2002. טוריי האנטר וג'ייסון בארטלט עם הומרים לטווינס.


אוקלנד - קליבלנד 3:7

מי שכן תהיה בפלייאוף היא אוקלנד, שהניצחון הוריד את מספר הקסם שלה לשישה משחקים, כשעל האיינג'לס הפער הוא 6.5 משחקים. במצב של 1:2 לאינדיאנס חבט בובי קלטי לגראנד סלאם, הפך ל-2:5 ומשם שייטו האייז לניצחון. חמישה אינינגים ו-11 קטילות לקירק סאארלוס, אבל את הניצחון קצר צ'אד גאודין.


קנזס סיטי - איינג'לס 5:2

המלאכים שמרו על הסיכוי הקלוש לפלייאוף עם ניצחון בקאופמן סטדיום. ג'ו סונדרס במשחק כוחני של שבעה ושמונה, כשרוב קווינלאן ו-ולאדימיר גררו עוזרים עם הומר. שמירה מספר 43 לפרנסיסקו רודריגז.

יתר המשחקים:

טמפה ביי - בולטימור 5:4
טקסס - סיאטל 9:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully