וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס האריך את חוזהו באתלטיקו

20.9.2006 / 11:57

חלוץ נבחרת ספרד, שסיים את 4 העונות האחרונות כמלך השערים של הקבוצה, יישאר בה עד 2009. סעיף השחרור הורד ל-40 מיליון יורו

חלוץ אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד, פרננדו טורס, הסכים להאריך את חוזהו בקולצ'יונרוס בעונה אחת, עד קיץ 2009, לאחר מו"מ ארוך. הנקודה המרכזית בחוזה החדש הוא הורדת סכום סעיף השחרור המינימלי מ-90 מיליון יורו ל-40 מיליון. משמעות הדבר היא שבמידה וקבוצה תציע על טורס, אחד מהשמות החמים בשווקי ההעברות בשנים האחרונות, 40 מיליון יורו, היא תזכה בשרותיו.

"האוהדים ביקשו ממני להישאר, אבל מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב. אני מקווה להיות כאן גם אחרי שהחוזה החדש יסתיים", אמר טורס.

טורס הצטרף לאתלטיקו בגיל 11 וכבש את שערו הראשון בבוגרים בסוף עונת 2000/1. בכל אחת מ-4 העונות האחרונות סיים "אל ניניו" כמלך שערי אתלטיקו.

ויאריאל פצועה

מכת הפציעות של ויאריאל הולכת ותופחת. בלם הקבוצה, הבוליביאני חוסה מנואל פנייה, סובב את ברכו השמאלית במהלך משחק ההפסד ללה קורוניה (2:0) ביום שבת האחרון, וייעדר כחודש. פנייה הצטרף לרשימה מכובדת של פצועים, הכוללת את רובר פירס, גונזאלו רודריגז ופסקל סיגן, שכולם ייעדרו תקופות ארוכות.

בקהאם יאריך את חוזהו

נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, גילה הבוקר (רביעי) שדייויד בקהאם הגיע לסיכום על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות. "החוזה ייחתם ב-15-20 הימים הקרובים", סיפר קלדרון לאתר הרשמי של ריאל, "המועדון ופאביו קאפלו מאוד מרוצים ממנו".

אלבלדה: אראגונס לא אשם בכשלונות הנבחרת

קשר ולנסיה ונבחרת ספרד, דויד אלבלדה, מגן על מאמן הנבחרת לואיס אראגונס. אלבלדה התראיין לרדיו מקומי בולנסיה ואמר: "הסיבות לכשלונות לא כשורות לכך שאראגונס הוא המאמן, והצלחות לא יגיעו גם אם הוא יעזוב. הסיבה היא שאין אחדות בנבחרת, או יותר נכון יש חוסר אחדות. חסר קשר עם הנבחרת. האוהדים מזוהים הרבה יותר עם הקבוצות וכך גם השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully