וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האווירה במדיסון סקוור גארדן עויינת"

20.9.2006 / 10:40

משרד בארה"ב בדק את טענות התובעת נגד אייזיה תומאס, וגילה שתנאי ההעסקה בגארדן עבדו לרעתה. קורט תומאס חוזר להתאמן בפיניקס

המשרד הפדרלי החוקר את ההאשמות על הטרדה מינית נגד אייזיה תומאס, המנכ"ל/מאמן של הניו יורק ניקס, גילה כי "יש הוכחות מספקות לכך שהאווירה במדיסון סקוור גארדן הייתה עוינת".

אחת מנשות ההנהלה של הניקס, אנוקה בראון סנדרס, שהייתה סמנכ"לית השיווק של המועדון, טענה כי פוטרה מהקבוצה בחודש ינואר, בשל הטרדות מיניות מצידו של תומאס. לדבריה, היא פוטרה מכיוון שיצאה נגד המנכ"ל בשל הטרדותיו החוזרות ונישנות.

לפני השימוע בעניין, בדק המשרד הפדרלי להזדמנויות עבודה את תנאי העסקתה ואת האווירה בגארדן. "הדרגים הגבוהים ידעו על ההטרדות המיניות, אולם לא טיפלו בנושא בצורה נאותה". העדות שניתנה על ידי החוקרים מספקת, כמובן, את בראון. עורך דינה, קווין מינצר, אמר: "אנשי הגארדן יכולים להגיד משהו אחד ואנחנו יכולים להגיד משהו אחר. הנה בא משרד אובייקטיבי שלא לקח שום צד וקבע את מה שקבע".

קורט תומאס להוט לשחק

קורט תומאס, הפורוורד של פיניקס, נחוש לחזור לשחק. תומאס נפצע ברגלו בפברואר, כשהסאנס היו בשיאם, ומאז לא חזר לשחק. הוא אמור לערוך היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו. תומאס בן ה-34, 2.07 מטר, אמר כי הוא נמצא בכושר, ולא עלה באופן חריג במשקלו (שוקל כ-110 ק"ג).

"אני לא מרגיש כאב ואני מוכן לחזור למגרש. המשחק חסר לי. אני מרגיש בריא ורוצה לחזור לשחק עם החברים הטובים שיש לי כאן", אמר תומאס.

שאקיל אוניל נכנס לשוק הנדל"ן. הסנטר של מיאמי הקים חברה שנקראת "אוניל גרופ", שתעסוק בפיתוח פרוייקט בשווי מיליארד דולר בפלורידה. הפרוייקט יכלול את הקמתו של בניין בגובה של כ-280 מטר. זה יהיה בניין המגורים הגבוה מדרום לניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully