וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הקהל של מכבי חיפה?

רומן רוזנבלט

20.9.2006 / 15:57

במכבי חיפה מאוכזבים ממכירת 3,500 מנויים בלבד ויוציאו תכנית שיווקית להחזרת האוהדים ליציעים. תחרות על מקום בהרכב לליטקס

מכבי חיפה שלא תשחק בליגה עד סוף החודש, תקיים מחר משחק אימון מול הפועל טירת הכרמל כדי לשמור על כושר משחק. עוד לפני כן יתקיים אימון בוקר. באימון היום (רביעי) נפגע אלן מסודי בשפתו מכדור של ניר דוידוביץ וטופל במקום.

מי שממשיכים להיעדר מהאימונים הם שאבייר אנדרסון ואלון חרזי, כשגם עדן בן בסט עדיין לא חזר לכושר משחק מלא. חרזי ככל הנראה יהיה כשיר למשחק הגומלין מול ליטקס לובץ' בשבוע הבא, לגבי אנדרסון המצב עדיין לא ברור. בכל אופן, רביד גזל או עבאס סואן, ששיחקו לסירוגין במשחקים האחרונים, מועמדים להרכב הראשון בבולגריה.

בחיפה לא מתכוונים לשלוח מרגל למשחק הליגה הקרוב של ליטקס מול מוליכת הטבלה, לוקמוטיב סופיה, בשבת הקרובה. כלי התקשורת בבולגריה מפרסמים היום, כי המגן השמאלי של ליטקס, ג'מאל ברברוביץ', שנפגע בראשו במהלך משחק הליגה האחרון ושאושפז, צריך לנוח עוד 10 ימים ולא יטול חלק ככל הנראה במשק הגומלין מול מכבי חיפה.

כרגע ישנם 3 שחקנים שמועמדים להחליף את ברברוביץ' והמאמן לופקו פטרוביץ' יחליט לקראת המשחק את מי להרכיב. ברברוביץ' אמר בראיון לכלי לתקשורת מקומי:" אני מקווה להיות בריא לקראת מכבי חיפה, אך זה עדיין בספק. אני שמח שנשארתי בחיים קודם כל. לגבי המשחק עצמו, נתנו 150 אחוז במשחק הראשון ויש לנו סיכויים לא רעים גם לגומלין".

איפה הקהל? (משה הרוש, הארץ)

בעקבות האכזבה ממכירת 3,500 מנויים מתכוונים במכבי חיפה להוציא בקרוב תוכנית שיווקית מיוחדת כדי למשוך קהל רב יותר למשחקי הבית. למשחק הבית הבא מתכוונים במועדון להזמין מאות ילדים.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק הרגיע את סוכנו של שאבייר אנדרסון, בעקבות השמועות על האפשרות לשחררו כבר בדצמבר. "כרגע הוא פצוע, אבל כולם בטוחים שעוד יוכיח את עצמו", אמר צ'יזיק לסוכן.

עדכון ראשון: 20.9 10:17
עדכון אחרון: 20.9 15:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully