וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז בסוף פביאני כן יגיע?

יניב בן חקון

20.9.2006 / 5:00

לאחר שהחלוץ כשל בבדיקות הרפואיות, שקלו בבית"ר לוותר על שירותיו. אבל בשעות הערב שוכנע ארדילס, והשחקן עשוי להצטרף

יום לא קל עבר אתמול על החלוץ הארגנטינאי, כריסטיאן פאביאני. בבוקר קבעו בבית"ר ירושלים כי פביאני לא במצב פיסי טוב ולכן הם שוקלים לוותר על שירותיו.

בשעות הערב, לאחר שהסקאוט דודו דהאן ועוזר המאמן, אלימיו קאמיסו, התעקשו כי צריך להחתימו ואף הצליחו לשכנע בכך את המאמן אוסבלדו ארדילס, נראה פתאום כי השחקן דווקא כן ילבש בקרוב את מדי בית"ר ירושלים.

"קשה לי להבין מה קרה כאן ב-24 השעות האחרונות. מבחינה פיסית אני בריא לחלוטין", הכריז אתמול פביאני, "אין לי שום בעיה רפואית ואני מאמין שבבוקר אחתום".

ריקי קנטרביץ', סוכנו של השחקן, הופתע מאוד מהידיעות על מצבו הרפואי. "המאמן ארדילס מאוד מרוצה מפאביאני. רק לפני שבוע הוא עדיין היה פעיל בליגה הארגנטינית. נכון שיש את עניין השומן העודף, אבל זה פביאני. הוא לא התאמן שבוע, אך מהר מאוד הוא יוריד את מה שצריך".

"היום הכל ייסגר, אני לא מבין מאיפה השמועות שהחלטנו לרדת ממנו", הסביר אמש היו"ר ולדימיר שקלאר. "קיבלנו רק חלק מהתוצאות הרפואיות. מדובר בשחקן טוב, 80% שהוא יחתום ויהיה בבית"ר ירושלים". במועדון שוקלים אפשרות להחתים את "אל אוגרו" על חוזה עם סעיף המאפשר לסגת ממנו בחודש ינואר.

יואב שטראוס צפוי להתחיל ביום שני את עבודתו במועדון כמנהל הקבוצה.

בינתיים מצאו בבית"ר למנהל היוצא, אברהם לוי, מספר עיסוקים. אתמול הוא שפט בוועדת המשמעת הפנימית של הקבוצה והעניק קנסות על תנאי לדרק בואטנג (2,500 דולר) ועמית בן שושן (1,000 דולר). ממחר הוא יעמוד בראש צוות שינהל את פרויקט כתיבת ספר המסכם 70 שנות פעילות של בית"ר ירושלים.

בוקרי סאדאת בן ה-17 יחזור למולדתו וישוב ארצה רק בגיל 18, אז יוכל להירשם באחת מקבוצות הבוגרים בארץ ללא ליווי הוריו.

הערב (19:00) תפגוש בית"ר ירושלים באיצטדיון בלומפילד את בני יהודה במסגרת גביע הטוטו.

ארדילס מתכוון לתת מנוחה לשחקנים הסוחבים פציעות ולהעניק לשחקני הספסל דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully