וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חרמון וטוטואנה בהרכב נתניה לקראת הכח

רומן רוזנבלט

19.9.2006 / 20:31

מאימון הקבוצה שנערך במלון דן קסריה, נעדר אורן זיתוני, המחלים מניתוח. חיים, שחש ברע, וטגה, שמתאושש מפציעה, לא התאמנו

מכבי נתניה המשיכה היום (שלישי) את האימונים במלון דן קיסריה, כאשר אחרי תלונות השחקנים אתמול על גובה הדשא, המשטח נגזם ונראה הערב יותר כמו מגרש כדורגל.

מהאימון עצמו נעדר אורן זיתוני המחלים מניתוח ארטרוסקופיה. אמיר טגה נכח בקיסריה, אך עבר טיפולים בשל הקרע בשריר הארבע-ראשי ואילו אופיר חיים שחש ברע, הגיע לאימון אך לא התאמן.

כפי שפורסם אמש (שני) בוואלה! ספורט, המאמן אלי גוטמן מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב, לקראת משחק גביע הטוטו מול הכח עמידר ר"ג. נראה כי גולן חרמון ישחק לצידו של אבי סטרול במרכז ההגנה, מאומדובה קמראה הנבחן ישחק בקישור הקדמי על חשבונו של פיטו וג'ף טוטאנה יחליף בהתקפה את איתי שכטר. מלבד השניים שיבחנו בגביע הטוטו, בימים הקרובים צפויים לנחות בארץ שני קשרים מברזיל, אנדרסון מצ'אדו וג'פרסון אוליביירה שיבחנו בקבוצה.במידה ואחד מהשחקנים ירשים את המאמן, אלי גוטמן, הוא עשוי לחתום בקבוצה במקום אחד הזרים.


שי בירוק ימשיך לשחק לצידו של מזואה אנסומבו במרכז השדה. החלוץ המכסיקני, רודריגו פרייטרו ממשיך להבחן ועשוי לקחת חלק במשחק מול הכח ר"ג.

שטראובר יעמוד לדין בהתאחדות ויחמיץ את האימון

קפטן הקבוצה, לירן שטראובר, ככל הנראה לא יגיע לאימון מחר, משום שבשעה 17:00 עליו להתייצב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שם יעמוד לדין בשל האגרוף ששלח לפרצופו של מילאן מרדיקוביץ', חלוץ מכבי ת"א, בשבת האחרונה. השוער, שטוען לחפותו, עשוי לקבל עונש דומה לזה שקיבלו היום (שלישי) השופט מנשה משיח והקוון שבתאי נחמיאס, אשר הושעו לשני משחקים, בשל טיפול לקוי באותה תקרית (ראה קישור למטה).

הקבוצה תתאמן מחר בשעות הצהריים המוקדמות ומשם תמשיך לטקס הרמת כוסית והענקת שי לחג עם הנהלת הקבוצה, במלון מרגוע בנתניה. לעת עתה נראה כי המשחק מול בית"ר ירושלים, שאמור להיערך בעוד כשבועיים וחצי, ייערך בקופסא ורק לקראת התמודדות תעשה הערכה מחדש לגבי האפשרויות האחרות.

נתניה האריכה את חוזהו של מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער עד 2011, שנתיים יותר מהחוזה הקודם.

נשיא נתניה, דניאל יאמר, נפגש אתמול עם ראשי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ' ושלמה שרף, כחלק מהפשרת היחסים בין שני המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully