וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מבטיח מכבי של פיני"

19.9.2006 / 17:37

מכבי ת"א פתחה את עונת 2006/07 במסיבת עיתונאים. ספאחיה ניסה להישאר ריאלי: "נעשה את המקסימום להציג כדורסל מהנה"

ברני ארדוב

סגנית אלופת אירופה, מכבי תל אביב, פתחה רשמית את עונת 2006/07 במסיבת העיתונאים המסורתית שערכה הערב (שלישי) במלון הילטון ת"א. שחקני הרכש החדשים, הצוות המקצועי המלא והנהלת הקבוצה לקחו חלק באירוע. גם יותם הלפרין, שהאריך מוקדם יותר את חוזהו בשנתיים נוספות, הגיע.

"מאוד קסם לי להישאר", אמר הלפרין, ששמו נקשר באחרונה עם קבוצת ה-NBA סיאטל סופרסוניקס. "אחרי התייעצות עם נוון ספאחיה החלטתי להישאר בקבוצה, אם זה שנה, שנתיים או שלוש זה כבר לא משנה".

על השאלה אם מיועד לחמישייה הפותחת, ענה הלפרין בדיפלומטיות: "אם אהיה טוב, אשחק. בכל מקרה, אני בטוח שכמו בכל שנה מכבי תהיה אחת הקבוצות החזקות באירופה". באשר לסעיף השחרור ל-NBA ודמי הפיצוי המעוגנים בחוזהו החדש, אמר כי "אני לא רוצה להיכנס לפרטי החוזה, אבל בכל קיץ יש סכום אחר".

מי שפתח את מסיבת העיתונאים בברכת שנה טובה היה היו"ר שמעון מזרחי, שהמשיך בדברים קצת יותר קונקרטיים: "בניגוד לכל הפרסומים שהיו במהלך הקיץ, שהקבוצה הולכת לעונה פיננסית, רציתי לומר שהדברים אינם נכונים וזה בלשון המעטה.

"אנחנו שומרים על תקציב נאות, הקבוצה מצויינת עם צוות מאמנים מעולה. אני מקווה שהקבוצה תצליח ותעמוד במטרות. צריכים להיות סבלניים ולתת למאמנים לעשות את מה שניתן כדי שנתאחד ונגיע להישגים שאנחנו רגילים להם".

"את העונה האחרונה סיימנו מאוזנים, אפילו ברווח סמלי", המשיך דייויד פדרמן את הקו. "בעונה הקרובה נעמיד תקציב גבוה משמעותית מהעונה שעברה. זה יהיה התקציב הגבוה בהיסטוריה של מכבי. הדברים שהביאו לכך הם השינויים בתמהיל הקבוצה. בעונה שעברה היו לנו חמישה ישראלים והיתר היו זרים, השנה יש לנו שבעה ישראלים וארבעה זרים (חוקי המס החלים על שחקנים ישראלים וזרים שונים, א.ג). במידה והמאמן ירצה, יגיע זר נוסף. התקווה היא שגם בעונה הבאה נאזן את התקציב, ואם לא, נקרא לבעלי המניות".

גם המאמן הטרי, נוון ספאחיה, נשמע נחוש: "אני לא יכול לבקש סבלנות מהתקשורת. מעולם לא ביקשתי, וגם אם אבקש אני בטוח שלא הייתם נותנים לי.

"יש לנו קבוצה עם הרבה כישרון. מכבי היתה קבוצה התקפית מדהימה בעונה שעברה, אני לא יכול להבטיח שניראה ככה גם בעונה הבאה אבל נעשה את המקסימום כדי שמכבי תציג כדורסל טוב ומהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully