וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "רייקרד לא מייבש את סביולה"

19.9.2006 / 17:12

ברצלונה מכחישה כי מופעל לחץ על רייקארד לא לשתף את סאביולה המיובש. מגן ולנסיה מרצ'נה נפצע בברכו ויעדר מהמגרשים כחצי שנה

מנהלה הטכני של ברצלונה צ'יקי בגיריסטיין, הכחיש בתוכנית רדיו כי המאמן פרנק רייקרד קיבל הוראה מברצלונה לא לשתף את קשר הקבוצה חבייר סביולה, במטרה לשכנע אותו לעזוב את הקבוצה. "המועדון בשום אופן לא הורה לרייקרד לייבש את סביולה על הספסל כי יתכן בהחלט שנצטרך אותו בהמשך הדרך".

עם זאת, הסיכויים של חלוץ נבחרת ארגנטינה לזכות בדקות בקרוב נראים כרגע קלושים, מפני שכרגע מתקשה כרגע רייקרד למצוא דקות אפילו לרכש מצ'לסי, איידור גודיונסן, לאור הכושר הנפלא של החלוץ המוביל, סמואל אטו. בגיריסטיין אמר "אפשר היה למצוא פתרונות למציאות שנוצרה", אך הדגיש כי הקשר הארגנטינאי דחה כל מעבר אפשרי לקבוצה אחרת. נראה כי רק פציעה של אטו או גודיונסן תחזיר את סביולה למגרשים.

מרצ'נה גמר את העונה?

קרלוס מרצ'נה, מגן ולנסיה, יעדר לתקופה ארוכה מהמגרשים עקב פציעתו במשחק הליגה של ולנסיה שלשום (יום א') מול חטאפה. מבדיקות שערכו אמש (שני) לשחקן בן ה-27, התברר כי מארצ'נה קרע את הרצועה בברכו השמאלית ויעדר כחצי שנה מהמגרשים. המשמעות היא שהמגן ככל הנראה גמר את העונה הנוכחית.

מרצ'נה תופקד באותו משחק מול חטאפה כקשר, עקב פציעתם של קשרי הקבוצה דייויד אלבלדה ורובן בראחה. ולנסיה, שעדין לא איבדה נקודות העונה ודאי תתקשה עקב מכת הפציעות במשחק החוץ שלה נגד ברצלונה ביום א' הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully