וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המונדיאל דפק את ארסנל"

19.9.2006 / 15:45

ארסן ונגר סבור שהגביע העולמי פגע בתפקוד של שחקניו הצעירים. מוריניו: "ששבצ'נקו יהיה כמו דרוגבה". בניטס: "ליברפול השתפרה"

מאמן ארסנל ארסן ונגר מאמין ששחקניו הצעירים רק עכשיו מתחילים להתאושש מהמונדיאל. הניצחון של התותחנים ביום ראשון מול מנצ'סטר יונייטד 0:1 היה הראשון שלהם העונה בארבעה משחקים, והמאמן הצרפתי הודה בסיומו: "הגביע העולמי הפריע לנו, רק עכשיו אנחנו חוזרים לעצמנו".

"היו לנו הרבה שחקנים צעירים בגרמניה, ולקח להם הרבה זמן להתאושש", התייחס ונגר לפברגאס, וולקוט, ואן פרסי ואדביור, "ואז כשהחלה העונה, לוח הזמנים הבינלאומי השתגע לגמרי. לא יכולתי לראות את השחקנים שלי. זה השבוע הראשון שהייתי עם כולם מאז שהעונה התחילה".

ונגר שיבח את היכולת המנטלית של שחקניו באולד טראפורד. "הניצחון הזה היה פנטסטי. העלו הרבה תהיות לגבי האופי שלנו, אבל הוכחנו כמה אנחנו חזקים מבחינה נפשית".

מוריניו: "דרוגבה מחבר אצלנו את כל החתיכות"

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו רוצה שאנדריי שבצ'נקו יעלה את הרמה שלו לזו של דרוגבה. "אני מצפה לראות את אנדריי יותר טוב, ואת דרוגבה אותו דבר", אמר מוריניו, "דידייה נמצא בדיוק במקום הנכון, הוא חזק פיזית והוא מראה מצוינות בכל אספקט של המשחק. הוא כובש, מגן ותוקף, והוא עוזר לנו לחבר את כל החתיכות. שבה יודע שאני מצפה ממנו ליותר".

דרוגבה כבש שער נפלא מול ליברפול, בעוד האוקראיני עדיין מחפש את עצמו ברחבות הפרמיירליג, וכבש עד עתה רק שער אחד עבור הכחולים. "לא נראה לי שיש לו בעיות להסתגל, כי אנחנו משחקים באותה שיטת משחק של מילאן", אמר מוריניו, שלא איבד מאמונתו ברכש היקר, "בסוף העונה הוא יגמור בצמרת כובשי השערים של הפרמיירליג".

בניטז משוכנע: "העונה אנחנו יותר טובים"

משום מה, מאמן ליברפול רפא בניטז מתעקש שקבוצתו טובה יותר השנה מאשר בשנה שעברה. למרות ההפסד המאכזב לצ'לסי ביום ראשון, ולמרות פער תשע הנקודות מהפסגה, ועל אף העובדה שליברפול לא כבשה במשך 315 דקות, בניטז מרוצה.

"אנחנו צריכים להמשיך ככה", אמר הספרדי, שהוציא 25 מיליון יורו בקיץ על רכש, "הליגה ארוכה, וכמאמן אני צריך להסתכל לטווח ארוך יותר. מבחינה טקטית, השתפרנו מאוד מהעונה שעברה. הגיע לנו יותר מול צ'לסי. אני בטוח שנחזור להבקיע בקרוב".

המזימה של פיפ"א

ג'ק וורנר, נציג טרינידד וטובאגו בפיפ"א, הואשם על ידי פיפ"א בספסרות לא חוקית במהלך המונדיאל. מהארגון נמסר שוורנר מכר כ-5,400 כרטיסים שהוא קיבל בחינם במחיר שהוא פי חמישה משוויים המקורי, אבל עכשיו וורנר טוען שהוא קורבן למזימה של פיפ"א.

לטענתו, שנוסחה בפירוט על ידי עורכי דין ואורכה הוא 12 עמודים, הוא הזמין רק 81 כרטיסים מפיפ"א, ועל 180 הוא שילם מכרטיס האשראי שלו. מלבד זאת, הוא מאשים שהמזכיר הראשי של פיפ"א, אורס לינסי, הדליף בכוונה את פרטי החקירה לעיתוני אנגליה, והוא קורא להשעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully