וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "אין שום משבר"

19.9.2006 / 15:19

הבעלים של אינטר מכחיש את השמועות בדבר התערערות מעמדו של המאמן. יו"ר ההתאחדות האיטלקית נכנע לביקורת ומתפטר מתפקידו

מאסימו מוראטי, הבעלים של האינטר, התייחס לשמועות אודות התערערות מעמדו של מאמנו רוברטו מנצ'יני ודחה את הטענות כאילו יש משבר בקבוצה. מוראטי אnר כי יש יציבות במועדון ושלל את הטענות: "כמובן שיכולנו לפתוח את העונה טוב יותר אבל אין שום משבר".

רבים האמינו כי לאחר הפסד החוץ 1:0 לספורטינג ליסבון בליגת האלופות והתיקו הביתי (1:1) נגד סמפדוריה בסיירה A, ימיו של מנצ'יני בתפקיד ספורים. מוראטי הגיב: "רק בתקשורת מדברים על משבר". אינטר תתארח מחר (יום ד') באולימפיקו במסגרת משחק ליגה נגד רומא. מעניין אם מוראטי ימשיך להכחיש את המשבר אם אינטר תפסיד שוב.

רוסי התפטר בגלל הביקורת

גידו רוסי, יו"ר התאחדות הכדורגל האיטלקית, התפטר מתפקידו. לאחר שמונה ליו"ר "טלקום איטליה", אחת משני הספונסרים הגדולים של שתי הליגות האיטלקיות הבכירות, גברו הטענות נגדו על רקע כפל התפקידים. רוסי מונה לתפקידו במאי השנה כמינוי חירום, לאחר התפטרות היו"ר הקודם פרנקו קררו, שהודה בחלקו בפרשת השחיתות שהסעירה את הכדורגל האיטלקי.

רוסי התכוון לבצע רפורמות בכדורגל האיטלקי כדי לשקמו אך הביקורת על היותו יו"ר טלקום איטליה וגם יו"ר ההתאחדות הכריעה לבסוף ורוסי, סגנו ויטו גאמברלה ואנשי צוותו, הכוללים גם את שחקן העבר דמיטריו אלבריטיני, התפטרו מתפקידם. אנשי צוותו של רוסי אמרו כי "התנאים לרפורמות אותן הצענו בכדי לשקם את הכדורגל האיטלקי לא קיימים ולכן אנו מוותרים על המנדט הניתן לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully