וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מתכנן שיחה עם הזרים

רומן רוזנבלט

19.9.2006 / 13:40

מאמן מכבי חיפה מתכוון להרגיע אותם על רקע הביקורות בתקשורת. בקבוצה מכחישים חזרה של בנאדו. קייסי: "חלמתי על חזרה לנבחרת"

מכבי חיפה שבה היום (שלישי) להתאמן אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה ביום ראשון. אלון חרזי המשיך לנוח בעקבות הפציעה במשחק מול ליטקס לובץ', אבל צפוי לחזור בימים הקרובים לאימונים. שבעה שחקני הנבחרת נעדרו היום מאימון הקבוצה – ניר דוידוביץ', תום אלמדון ואדורם קייסי (המוזמנים הטריים מאתמול), שלומי ארביטמן, יניב קטן, רוברטו קולאוטי ודקל קינן.

אדורם קייסי אמר אמש בעקבות הזימון המחודש: "אני מאוד שמח לחזור לנבחרת ישראל אחרי תקופה ממושכת. זו הייתה המטרה שלי כאשר חזרתי מהפציעה שהייתה לי, ואני מחכה לתרום לנבחרת". שאבייר אנדרסון עדיין פצוע, ולא ידוע עדיין אם יהיה כשיר למשחק הגומלין מול ליטקס בעוד כתשעה ימים.

בחיפה הגיבו אתמול בביטול על הפרסומים בנוגע להחזרתו של אריק בנאדו לקבוצה, שכן דקל קינן, שתפס את מקומו, הוא אחד השחקנים המצטיינים עד כה, הן בקמפיין האירופי והן בליגה.

כרגע נראה כי ה-24 באוקטובר, התאריך שבו אמור להתקיים המשחק במסגרת המחזור ה-4 מול בני יהודה, הוא סופי. לגבי התלונות על העומס, יש לזכור שטרם הובטחה ההעפלה של חיפה לשלב הבתים בגביע אופ"א, ובמקרה של הפסד לבולגרים לא צפויה בעייתיות מבחינת עומס משחקים. בחיפה ימתינו קודם כל לגומלין בשבוע הבא, אליו תצא הקבוצה יממה לפני המשחק.

מלבד השיחה עם ליאור רפאלוב, אותה יוזם השחקן עצמו, עשוי רוני לוי לשוחח גם עם חלק מהזרים בקבוצה בעקבות ביקורות שנשמעות בכיוונם באמצעי התקשורת השונים לאחרונה. אצל היריבה הבולגרית, לא ברור אם המגן ג'מאל ברברוביץ, שנפגע בראשו במשחק האחרון בליגה ואושפז בבית חולים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט אתמול, יהיה כשיר למשחק הגומלין מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully