וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי וולס במגעים עם הרוקטס

19.9.2006 / 11:37

הגארד נפגש עם המאמן ואן גנדי ועם ה-GM קארול דוסון. שון קמפ לא הופיע למחנה האימון של הבולס. הנטס מקווים לעבור לברוקלין ב-2009/10

בונזי וולס (30, 1.95 מ') נפגש עם מאמן היוסטון רוקטס ג'ף ואן גנדי ועם הג'נרל מנג'ר קארול דוסון, על מנת לדון בחתימה אפשרית בשורות הקבוצה. הגארד קלע בעונה שעברה 13.6 נקודות, לקח 7.7 ריבאונדים ומסר 2.8 אסיסטים למשחק במדי סקרמנטו קינגס, והקפיץ את הממוצעים הללו ל-22 ו-12 כדורים חוזרים בפלייאוף.

וולס הרוויח בעונתו האחרונה בחוזה 8 מיליון דולר לעונה, דרש העלאה ל-10 מיליון, וסירב להצעה של הקינגס בשווי 36 מיליון דולר לחמש שנים. לאחר שלא מצא קבוצה אחרת פיטר לפני חודש את סוכנו הוותיק ויליאם פיליפס, ומינה את מרלי סקוט לסוכנו החדש, אך עד כה לא קיבל וולס שום הצעה ממשית. דנבר והאלופה מיאמי הן הקבוצות האחרות שמביעות בו עניין.

הסכמתו להיפגש עם יוסטון, שיכולה לשלם לוולס לא יותר מ-2.1 מיליון דולר, (או 4.2 מיליון דולר, במידה שתסכם על עסקת סיין אנד טריייד עם הקינגס), מצביעה על כך שוולס משלים עם הירידה בערכו. התוכנית מבחינתו היא לחתום לעונה, ואז לצאת שוב לחופשי בקיץ הבא.

קמפ לא התייצב

שון קמפ הודיע כי הוא מתכוון לחדש את ימיו כשחקן NBA, אך ככל הנראה לא יזכה לממש את שאיפתו. הפורוורד בן ה-37 אמור היה להתייצב אמש (שני) במחנה האימונים של שיקגו בולס, אך במקום להרשים את מאמן הקבוצה סקוט סקיילס ואת צוות האימון ביכולותיו המחודשות, בחר לנסוע לבקר קרוב משפחה חולה בעיר הולדתו הסמוכה לעיר הרוחות. לשיקגו מקום אחד פנוי בסגל, והקבוצה מחפשת להחתים שחקן פנים עוד לפני מחנה האימון של הקבוצה, הנפתח ב-3 באוקטובר. קמפ לא צפוי לקבל הזדמנות נוספת. הוא כבר פיספס אימון בדאלאס מוקדם יותר השנה.

הנטס חושבים על התפוח הגדול

הניו ג'רזי נטס מתכוונים לעבור בעונת 2009/10 לשחק בברוקלין, אולם הקבוצה דואגת לאולם ביתי חלופי במידה שתרצה להמשיך לשחק בניו ג'רזי. המועד סיכם עם רשויות הספורט של ניו ג'רזי על הארכה של חמש שנים על אולמה הביתי, הקונטיננטל ארינה שבניו ג'רזי.

מנהל הקבוצה, ברט יורמארק, אמר אמש (שני) כי הארכת חוזה זו מבטיחה לנטס אפשרות לשחק באולם עד תום עונת 2012/3. לנטס ישנה אפשרות לעזוב לברוקלין או קווינס לפני תום החוזה, אך אם יעזבו לטובת מקום אחר לפני עונת 2012/3, יהיה עליהם לשלם קנס של עד 12 מיליון דולר.

חדשות נוספות:

* שנדון אנדרסון (33, 1.98 מ'), שחקנה של מיאמי היט בשנתיים האחרונות, ימשיך לעונה שלישית בקבוצה. המומחה ההגנתי, שרמז על פרישה ממשחק לאחר חגיגות האליפות של ההיט, שינה את דעתו והחליט לחזור לליגה. אנדרסון נמצא במו"מ עם ההיט וקרוב לסיכום, ויחתום על חוזה מינימום לעונה. כזכור, הניקס עדיין משלמים לו משכורת בסך 8 מיליון לעונה במסגרת ההסכם שהגיעו עמו במטרה לשחררו מהקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully