וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הגדול של המטס והדודג'רס

19.9.2006 / 11:30

המטס זכו ב-NL מזרח, עם ניצחון 0:4 על פלורידה. ארבעה הומרים רצופים באינינג התשיעי לדודג'רס, ב-10:11 מדהים על הפאדרס

ניו יורק מטס - פלורידה 0:4

זה היה ברור, זה היה ידוע, אבל המטס, כמו המטס, הוציאו לאוהדיהם את הנשמה. בסוף הם סגרו את הסיפור, וסגרו אותו יפה. 6.1 אינינגים כוחניים של סטיב טראקסל הספיקו לניו יורק כדי לנצח את פלורידה 0:4, ולראשונה מזה 18 שנים לזכות בראשות ה-NL מזרח, וכמובן - להבטיח מקום בפלייאוף, בו לא שהו משנת 2000.

חוזה ולנטין חבט לשני הומרים, ונתן את האות לחגיגות. "אם זו המשמעות של פלייאוף בניו יורק, הטירוף הזה, אז זה בהחלט משהו שהיה שווה לחכות לו", אמר דייויד רייט, שחקן הבסיס השלישי של הקבוצה. את הכדור האחרון במשחק, חבטה של ג'וש ווילינגהאם לשדה החיצוני, תפס קליף פלויד. "הכדור אצלי בכיס", התבדח פלויד, "ותמורת סכום נאות אתן אותו".

המטס די הוציאו את הנשמה בכפית בסוף השבוע, לאחר שהפסידו בסוויפ לפיטסבורג. "רצינו כבר להגיע לזה, וזה היה מתסכל להפסיד משחק אחרי משחק", אמר המאמן, ווילי רנדולף, שכשחקן רשם שישה תארי אליפות עם היאנקיז. מזל טוב למטס, כבר לא ה"קבוצה השניה של ניו יורק".

0 אאוטים, שני מגישים, ארבעה הומרים

לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 10:11

הקהל בדודג'רס סטדיום כבר התחיל לעזוב. אחרי הכל, הפאדרס רשמו שלוש ריצות במעלה האינינג התשיעי ועלו ליתרון 5:9. ג'ון אדקינס, עם ERA של פחות מ-3.5, עלה להגיש. 0 אאוטים באינינג התשיעי, וג'ף קנט חבט להומר. 6:9, חסר משמעות. אחריו עליו לצלחת ג'יי די דרו. פצצה ליציעים - 7:9, וטרבור הופמן החליף את אדקינס.

ההופמן הזה, איש עם 475 שמירות בקריירה, אחד הקלוזרים הגדולים בכל הזמנים, הגיש לראסל מרטין. עוד בומבה, וזה כבר 8:9. עדיין אף אחד לא נשרף. ואז עלה מרלון אנדרסון. עוד לייזר ליציע, ולראשונה מזה 42 שנים חבטו ארבעה חובטים הומרים בזה אחר זה - 9:9

ומילא, אם כאן הייתה הדרמה מסתיימת. הפאדרס עלו ליתרון באינינג העשירי, 9:10. רודי סיאנז עלה להגיש בתחתית האינינג כדי לסגור סופסוף את הסיפור הזה. אבל נומאר גארסיהפארה לא נתן לו. בום למרכז היציע, שתי ריצות נכנסו, ולוס אנג'לס השלימה מהפך מדהים לא רק במשחק, אלא גם בצמרת ה-NL מערב, כשעלתה למקום הראשון ועקפה את הפאדרס.

שאר ה-NL: פילדלפיה איבדה גובה

מילווקי - סט. לואיס 3:4

אלברט פוחולס חבט להומר מספר 46, אבל הקרדינלס נכנעו לסינגל של טוני גראפנינו באינינג התשיעי והפסידו את המשחק. ההומר של פוחולס היה בן שלוש ריצות, והשווה את התוצאה ל-3:3 באינינג השביעי. פרנסיסקו קורדרו עם הניצחון, בריידן לופר עם ההפסד.


יוסטון - סינסינטי 3:5

האסטרוס חזרו לסיכוי הקלוש שיש להם לפלייאוף, ובדרך בעטו את זה של סינסינטי. 6.2 אינינגים ושמונה קצירות לרוי אוסוולט, ששיפר את מאזנו למשהו אימתני ומוזר של 1:17 נגד הרדס. דן ווילר רשם את השמירה, קייל לוהש עם ההפסד.


פילדלפיה - קאבס 11:6

זה משהו שהפיליז לא היו מוכנים אליו. ההפסד לקאביז משאיר אותם במרחק 1.5 משחקים מסן דייגו, ושניים מהדודג'רס, שעקפו את הפאדרס שוב הלילה. חוזה הרננדז חבט לגראנד סלאם באינינג הרביעי, שכלל שש ריצות לפילדלפיה, והחזיר את הפיליז מפיגור 8:0 ל-8:6. אבל הפיליז נכנעו ליום גדול של אראמיס רמירז, עם שתי פצצות ושבעה ריביז. מייקל וורץ עם הניצחון, ג'ון ליבר עם ההפסד.


קולורדו - סן פרנסיסקו 8:20

תוצאה לא שגרתית בקורס פילד (בעצם, יותר נכון - תוצאה שהייתה שגרתית עד העונה בקורס פילד). הרוקיז רשמו שש ריצות באינינג הראשון ושלוש בכל אחד משלושת הבאים אחריו. נוח לאורי היה הקרבן הראשי, עם תשע ריצות חובה. ג'ף בייקר רשם שני הומרים, ראיין ספילבורגס עם אחד וכמוהו גם ג'ף סלאזאר. ארבע חבטות ושישה ריביז לגארט אטקינס.


במשחק נוסף: וושינגטון - אטלנטה 6:1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

AL: הסוף לוייט סוקס?

וייט סוקס - דטרויט 8:2

האם הגרביים אומרים סופית שלום למרוץ? יכול להיות שכן. בסוף השבוע זה היה פרנק תומאס, עד לעונה שעברה גרב לבן, שהתעלל בוייט סוקס. הפעם זהו מגליו אורדונייז, לשעבר בשיקגו בעצמו, שירה לשני הומרים והרחיק מאוד את האקסית מהפלייאוף. שישה אינינגים לקני רוג'רס בניצחון, מארק בהרלי עם עוד הפסד בעונה מאכזבת. שיקגו רחוקה 4.5 משחקים ממינסוטה בקרב על הויילד קארד.


טורונטו - ניו יורק יאנקיז 7:6

היאנקיז הקטינו את מספר הקסם לשלושה משחקים, עם עוד משחק סולידי של דרק ג'יטר, שחבט להומר ולשני ריביז. דארל רסנר הצעיר עם שישה ושלושה, ואיש מוזר בשם חוזה וראס עם השמירה. איי ג'יי בארנט רשם את ההפסד לבלו ג'ייז.


אוקלנד - קליבלנד 7:2

האייז לא הצליחו להתקרב בעוד משחק אל הפלייאוף. 7.2 אינינגים וחמש קטילות של ג'ייק ווסטברוק, הומר ושני ריביז לויקטור מרטינז מהאינדיאנס. דני הארן לא צלח חמישה אינינגים, ויצא אחרי 4.2 כשלרשותו שבע ריצות חובה.


יתר התוצאות ב-AL:

טמפה ביי - בולטימור 4:1
טקסס - סיאטל 1:8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully