וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסרט שיזעזע את הכדורגל בבריטניה"

19.9.2006 / 11:32

ברחבי הממלכה מחכים בציפייה לסרט של ה-BBC, שמבטיח לחשוף את כל הסודות המלוכלכים של הכדורגל אחרי מעקב של סוכנים סמויים

מאמנים, שחקנים, סוכנים ומועדונים ברחבי אנגליה יצפו הלילה (שלישי) בדאגה בשידורי הטלוויזיה הבריטית, בחשש ששמם ישתרבב לסרט שעומד לזעזע את הממלכה. ה-BBC עומד לשדר סרט בשם "הסודות המלוכלכים של הכדורגל", שאמור לחשוף את ההתנהלות הלא חוקית של כל המעורבים בענף.

הסיפור המרכזי שאחריו עוקב הסרט הוא תשלום לא חוקי בין הסוכנים למאמנים, שחקנים ומנהלים, שגובים עמלות לא חוקיות ומשלשלים לכיסם מאות אלפי דולרים. אחד השמות שהוזכרו הוא הארי רדנאפ, למרות שמאמן פורטסמות' מכחיש את כל ההאשמות נגדו ומקבל גיבוי מלא מראשי המועדון.

בקדימון שפרסמו ב-BBC נכתב כי "שיא של 300 מיליון ליש"ט הוצא בקיץ האחרון בפרמיירליג. בפעם הראשונה בהיסטוריה, קבוצה של סוכנים סמויים עקבה אחרי המתרחש מאחורי הקלעים של הכדורגל, וחשפה את העומק של חוסר ההגינות, השחיתות והעבריינות של העוסקים בתחום. המצלמה הנסתרת שלנו תחשוף סוכני צמרת, מועדונים ומאמנים שמשקרים את האוהדים שלהם, ותביא עדויות שיזעזעו את עולם הכדורגל".

אחד ה"כוכבים" של הסרט הוא סוכן השחקנים צ'ארלס קולימור, שאחראי על שחקנים כמו סאליף דיאו, חאלילו פאדיגה ואריק דג'מבה דג'מבה, שאמר למצלמה הנסתרת ש"יש מנג'רים שלוקחים עמלות כל הזמן", וחשף את שמם. קולימור עצמו הואשם על ידי מנג'ר לוטון טאון, מיק ניואל, בכך שהציע לו כסף תמורת החתמת שחקנים. בזכות ניואל, שעורר את הפרשה לפני כמה חודשים, החלה גם החקירה של ההתאחדות האנגלית. המשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully