וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם על מקלארן: "זה כמו אגרוף בבטן"

עוזי דן

19.9.2006 / 10:08

הקפטן לשעבר טרם נרגע מההדחה שלו מנבחרת אנגליה: "חשבתי שהוא מתקשר אלי לברר מה עם הקרסול". איטליה: דונאדוני צריך את טוטי

עבר כבר יותר מחודש, אבל דייויד בקהאם לא נרגע מההדחה שלו מנבחרת אנגליה. אתמול (שני) הוא דיבר על כך בפעם הראשונה.

"סטיב מקלארן התקשר אלי במפתיע", אמר בקהאם בראיון לטלוויזיה האנגלית, "חשבתי שכמו שבוע שבועיים לפני כן הוא מתקשר לדעת מה שלום הקרסול שלי, אבל לתדהמתי הוא אמר 'אני רוצה להתקדם, אבל יהיו כמה נפגעים לאורך הדרך, אתה הוא אחד מהם'. הייתי בהלם, הופתעתי. זה היה כמו לקבל אגרוף בבטן", סיפר מי שהיה קפטן נבחרת אנגליה במונדיאל.

"לשחק במדים של הנבחרת היה הכל בשבילי, אך לא התחננתי בפני מקלארן", אמר בקהאם, שהוסיף כי הוא לא מאמין שמקלארן יזמן אותו שוב.

בקהאם גם סיפר כי החליט עוד לפני המונדיאל לוותר על תפקיד הקפטן. "החלטתי על כך חצי שנה לפני המונדיאל, זאת היתה החלטה קשה, אבל אחרי שש שנים כקפטן הבנתי שזה הזמן הנכון. אני לא חושב שאשחק בגביע העולם 2010 ולכן הגעתי למסקנה שהגיע הזמן שקפטן חדש יצעיד את הנבחרת. חברי גארי נוויל ואשתי ויקטוריה הסכימו איתי".

בקהאם אמר כי הוא לא מאמין שיחזור לשחק בפרמייר-ליג. "טוב לי בספרד וחוץ מזה שיחקתי שנים במנצ'סטר יונייטד, המועדון שאני אוהד, וקשה לי לראות את עצמי לובש חולצה של קבוצה אנגלית אחרת".

דונאדוני צריך את טוטי

מאמן נבחרת איטליה רוברטו דונאדוני יודע שהוא בצרות לאחר תצוגות הנפל של הנבחרת נגד ליטא וצרפת. הפתרון שלו הוא לנסות ולהחזיר לנבחרת את פראנצ'סקו טוטי. דונאדוני דיבר אתמול עם טוטי ואמר "הכל תלוי בו. הוא זה שצריך להחליט אם לחזור לנבחרת".

טוטי הודיע אחרי גביע העולם כי הוא לוקח שנה הפסקה מהנבחרת, אבל לאור התוצאות הגרועות של איטליה בפתיחת מוקדמות היורו, דונאדוני רוצה לראות אותו בחזרה במדים הכחולים כבר ב-7 באוקטובר, במשחק החשוב נגד אוקראינה במסגרת מוקדמות יורו 2008.

דונאדוני אמר כי גם שחקנים אחרים שהיו במונדיאל וכרגע לא נמצאים בסגל, כמו לוקה טוני, אלסנדרו נסטה או אלסנדרו דל פיירו, יכולים לחזור לנבחרת. "כולם תחת מעקב, זה תלוי רק ביכולת שלהם".

* קרלוס מארצ'נה, בלם ולנסיה, קרע רצועה וייעדר לפחות שלושה חודשים.

* ג'ילברטו ובאשטורק, שני שחקני הרטה ברלין, ייעדרו לכמה שבועות מהמגרשים אחרי שנפצעו שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully