וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבאית בנתניה מכה שנית

אסף אקרמן

19.9.2006 / 8:59

שוב איומים מצד איגוד הערים לא לשלוח ניידת כיבוי למגרש. פיטו כועס על חוסר גיבוי של הקבוצה, שטראובר יעמוד לדין ביום ד'

אדריאן פיטו כועס על [[מכבי נתניה]], שלא מגנה עליו, לטענתו, מפני התקפות התקשורת. השחקן, שמעמדו בקבוצה מעורער לאור היכולת החלשה שהוא מפגין, מדוכדך ובאימון השבוע אמר לאחד מחבריו לקבוצה: "בעיתון כתוב שרוצים לזרוק אותי, אז למה המאמן לא בא ואומר לי את זה פנים אל פנים?".

פיטו היה החילוף הראשון של נתניה בכל משחקיה העונה, וגם באימונים הוא מרבה לספוג צעקות. באחת הפעמים צעק עליו [[אלי גוטמן]]: "אין דבר כזה שאתה מפסיק לרוץ, אני לא רוצה לראות אותך עומד שנייה אחת".

גורם במועדון אמר אתמול: "פיטו לא אוהב לרוץ ולכן הוא לא מתאים לשיטה של אלי. הוא שחקן עם יכולות אישיות מצוינות, אבל לא עובד בשביל הקבוצה". כחלופה בוחן גוטמן את הקשר הגינאי מאמדובה קאמרה ואת החלוץ רודריגו פרייטרו.

איגוד ערים דורש מנתניה להתחיל לשלם במזומן עבור שירותיו, אחרת לא תישלח כבאית למשחקי הקבוצה וכתוצאה, לא תתאפשר כניסת קהל לאיצטדיון. נתניה שילמה עד היום לאיגוד בתשלומים דחויים, אך עקב חוב מצטבר, העומד על כמה עשרות אלפי שקלים, באיגוד לא מוכנים להמשיך בכך. כזכור, בעונה שעברה נתניה כמעט ספגה הפסד טכני בגביע המדינה, לאחר שמשחקה נגד הפועל פ"ת נדחה עקב אי הגעתה של כבאית.

התובע המליץ, שטראובר לדין (משה בוקר, הארץ)

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להעמיד לדין את שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר לדין, על סעיף פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות. הדיון בעניין שטראובר, שנתן אגרוף לפניו של חלוץ מכבי ת"א, מיליאן מרדיקוביץ', יתקיים מחר והוא עלול לקבל עונש הרחקה של עד שלושה משחקים. החלטתו של אבן עזרא התקבלה על סמך הדו"ח של מנשה משיח, שם כתב השופט כי גם הוא וגם הקוון שבתאי נחמיאס ראו את האירוע, אולם הם לא העריכו אותו נכון.

לא רק שטראובר בבעיה. משיח ונחמיאס יגיעו לבירור בוועדה המקצועית של איגוד השופטים, ועל פי גורמים באיגוד הם צפויים להיות מושעים ממשחק אחד לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully