וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי וחיפה לא רגועים

משה הרוש

19.9.2006 / 8:26

חלוץ מכבי חיפה הוא אדם שלו בד"כ, אבל העונה חל בו שינוי. הוא מנסה להסביר מדוע: "מאמנים נותנים הוראות להתגרות בי"

כבר למעלה מחמש שנים שגוסטבו בוקולי מתהלך בינינו. חמש שנים בהן הטביע את חותמו כאדם עדין ורגוע, על פי רוב. אבל למן פתיחת העונה הנוכחית, משהו השתנה אצל הברזילאי. הוא נהיה עצבני באימונים, מגיב בחריפות לכניסות של שחקני היריבה ברגליו (תשאלו את מעוז סמיה מהפועל פ"ת), ומתווכח עם שופטים (תשאלו את מנשה משיח, עמו התווכח גם כן באותו משחק גביע הטוטו נגד פ"ת). שלוות הנפש שאפיינה אותו לאורך השנים הולכת ומתפוגגת כלא היתה.

"נכון", אומר בוקולי, "כולם אומרים לי שאני יותר עצבני השנה, אבל אני לא מבין למה. יכול להיות שאני מפנים תכונות של ישראלי, למרות שמשרד הפנים החליט שאני לא יכול להיות ישראלי. אבל ברצינות, אני חושב שהקבוצות בארץ סימנו אותי. זה בהחלט משפיע עלי, למרות שזה לא צריך להיות תירוץ ליכולת שלי במגרש. אני עובד על זה ויודע שאני צריך להיות רגוע יותר. מאמנים נותנים הוראות לשחקנים שלהם להתגרות בי, לעצבן אותי, להיכנס לי ברגליים חזק כדי להוציא אותי מהריכוז. צריך גם להבין שהשנה שחקנים שומרים אותי חזק יותר ונכנסים בי חזק. זה לא מצב שהכרתי בעבר ואני עוד צריך ללמוד להתמודד עם זה".

בוקולי מסכים שהשנה "זה לא בוקולי שאתם מכירים, אבל זה גם לא מכבי חיפה שהתרגלתם לראות בשנים האחרונות".

אז מה לא דופק השנה?

"בשנים האחרונות התרגלנו לפתוח את העונה בצורה מצוינת והיריבות עשו לנו חיים קלים. העונה זה אחרת. היום אנחנו מטרה של כל קבוצה בארץ, כולם מחפשים לנצח אותנו. גם היום היכולת שלנו טובה יותר מזו שהצגנו באמצע העונה שעברה. אלא שאז היינו עם פער נקודות גדול בצמרת וכשלא הלך לנו, לא הרגשנו לחוצים ואף אחד לא עשה מזה סיפור גדול. עכשיו ירד הרבה לחץ בקבוצה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה. אנחנו מתחילים להתחבר, להכיר אחד את השני ולהתגבש כקבוצה טובה יותר".

המאבק על האליפות השנה יהיה יותר קשה מאשר בשנים האחרונות.

"גם השנה אנחנו מסוגלים וצריכים לזכות באליפות. הכסף הגדול וקבוצת הכוכבים של בית"ר לא מעניינים אותי, אנחנו הכי טובים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully