וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה בלי התקפה

19.9.2006 / 7:41

פיטסבורג הגיעה לג'קסונוויל והתבזתה בהפסד 9:0, בתוצאה הנמוכה בהיסטוריה של משחקי מאנדיי נייט. משחק בכורה העונה לרות'לסברגר

ג'קסונוויל - פיטסבורג 0:9

אם מישהו חשב (ולא שמישהו באמת חשב) שהדרך של בן רות'לסברגר והפיטסבורג סטילרס לשמירה על תואר האליפות תהיה קלה, הוא קיבל ניעור קל הבוקר (שלישי) בג'קסונוויל. הג'אגוארס, שבשנה שעברה באו להיינץ פילד וניצחו, עשו זאת הפעם בבית, ובצורה משכנעת במיוחד.

אין הרבה מה לכתוב על מהלכי התקפה של משחק שמסתיים בלי טאצ'דאונים. ג'וש סקובי הבקיע שלושה שערי שדה, אחד ברבע השלישי ושניים ברביעי. מה שכן צריך לספר עליו הוא ההגנה האימתנית של הג'אגוארס, ששיתקה את בן רות'לסברגר, במשחק הבכורה שלו מאז הסופרבול. ביג בן מסר ל-141 יארד ב-17 מ-32 מהשדה ונחטף פעמיים. על הקרקע ווילי פארקר ראה את הכדור 11 פעמים, מהן מיצה 20 יארד בסך הכל. התוצאה הזו היא הנמוכה ביותר בהיסטוריה בת 36 השנים של משחקי מאנדיי נייט, וההשתקה הראשונה של הג'אגוארס מאז 2003.

בצד ההתקפי של ג'קסונוויל השלים ביירון לפטוויץ' 260 יארד ונחטף פעם אחת, כשפרד טיילור סוחב 92 יארד על הקרקע. בסופו של דבר, בואו נגיד שחובבי ההתקפות יעדיפו לשים איקס על המשחק הזה. גם מאמן הסטילרס, ביל קווהר.

קרס סיים את העונה

ג'אבון קרס, הקיצוני הגנתי של פילדלפיה שנפצע במשחק מול הניו יורק ג'איינטס, סיים את העונה לאחר שאובחן קרע ברצועות ברכו. גם הליינבקר של סינסינטי, דייויד פולק, לא יראה יותר מגרש העונה, עקב פציעה בצוואר מהמשחק מול קליבלנד. הבנגאלס מקווים שיחלים עד העונה הבאה.

ארון ברוקס, הקוורטרבק של אוקלנד שנפצע בכתפו במשחק מול בולטימור, לא ישחק בין שבועיים לארבעה שבועות. אנדרו וולטר יפתח במקומו בריידרס. טרל אואנס מדאלאס אמר כי הוא מצפה לחזרה מהירה למגרש. אואנס שבר את אצבעו במשחק הניצחון של דאלאס על וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully