וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון ראשון לפביאני בבית"ר

אסף שקד

18.9.2006 / 20:48

החלוץ הארגנטינאי כבר מכריז: "באתי לבית"ר על מנת לעזור לה לקחת אליפות". שטראוס ייכנס לתפקידו בקבוצה בימים הקרובים

כריסטיאן פביאני שנחת במוצ"ש בישראל, ערך הערב את אימון הבכורה שלו במדי בית"ר ירושלים. החלוץ הצעיר שהגיע אתמול לאצטדיון ר"ג לצפות בחבריו, הגיע היום לראשונה לבית וגן, לקח את חולצה מספר 28 וערך את האימון הראשון שלו בארץ.

במהלך האימון נצמד החלוץ לקשר מירוסוביץ' והאחרון עזר לשחקן הרכש החדש להתאקלם ואף שמש כמתורגמן בין מאמן הכושר לבין השחקן. פביאני בניגוד למירוסוביץ', דובר אך ורק ספרדית ולכן הוא יזדקק לעזרתו של חברו הצ'ילאני. על פי האימון היום טרם ניתן לקבוע את יכולתו של החלוץ, לצד בעיטות מרשימות אותם הוא הציג, ניחן החלוץ בבעיה קלה של איטיות - אך בבית"ר מאמינים שבתקופה הקרובה השחקן יוריד מעט במשקלו ויחזור לכושר. בסיום האימון אמר החלוץ: "באתי לבית"ר על מנת לעזור לה לקחת אליפות ולהתאמן תחת ארדילס שאותו אני מכיר. מהקבוצה אני מכיר את מירוסוביץ' והוא אפילו המליץ לי להגיע לכאן ואני מקווה לעזור לבית"ר כמה שיותר".

יממה לאחר הניצחון על הפועל כפ"ס ובבית"ר רשמו הצלחה נוספת בהתאקלמות הזרים. אם בשבוע שעבר היה זה מילובאן מירוסוביץ' שהציג יכולת טובה מול הפועל ת"א וסיפר כי הרגיש בבית, הפעם זהו תורו של החלוץ ג'ואנו פינטו לעבור את חבלי הקליטה. "אני שמח מאוד שכבשתי אתמול" ,אמר היום החלוץ לוואלה! ספורט, "זה שחרר אצלי הרבה לחץ, כשאתה משחק ואתה לא כובש זה גורם לך להרגיש לא טוב ואני שמח שסוף סוף זה בא". על חבלי הקליטה בבית"ר מספר החלוץ, "לא קל לי בירושלים, אני לא מדבר אנגלית והבנאדם היחיד שאני בקשר איתו זה מירוסוביץ' שהוא גם שכן שלי. אני נמצא גם בקשר עם קאלדרה מפ"ת ואפילו קיבלתי ממנו היום שיחה בה הוא בירך אותו על המשחק אתמול, אבל חוץ מהם קשה לי לתקשר עם אנשים כאן וזה קצת בעיתי. על המגרש הבעיה הזאת פחות מורגשת - כדורגל זה משחק בכל העולם והשפה על המגרש היא משותפת. לאט לאט אני לומד להכיר את ירושלים וכמה מילים בעברית, אני מקווה להשתלב כמה שיותר טוב".

עוד בבית"ר

מחר תקיים הקבוצה אימון בסגל דליל ללא שחקני הנבחרת. במהלך האימון יתרגל ארדילס את ההרכב שיפתח ביום רביעי במשחק גביע הטוטו באצטדיון בלומפילד מול בני יהודה. ההערכה היא כי המאמן יעלה עם שחקנים שלא זכו עד כה לדקות משחק. מי שיעדרו מהמשחק בוודאות אלו הם רוני גפני ודרק בואטנג המורחקים.

יואב שטראוס צפוי להתחיל את עבודתו בבית"ר כבר בתחילת השבוע הקרוב. שטראוס שעבד באיגוד השופטים נמצא במו"מ מתקדם עם בית"ר כשרק הפרטים הסופיים טרם נסגרו - אך בבית"ר מאמינים שעד סוף השבוע ייחתם החוזה מולו. למעשה יחליף שטראוס את אברהם לוי כמנכ"ל הקבוצה וזאת לאחר שנים רבות בהם לוי היה בתפקידו. במקביל מכחישים בבית"ר כי ניר פרצלינה יתמנה בקרוב לתפקיד בכיר בבית"ר. גורם בכיר בבית"ר אמר היום: "כל השמות שנזרקים לאוויר לא נכונים. ולדימיר שקלאר הוא יו"ר בית"ר ומקבל גיבוי גדול מארקדי גיאדמק, כל השמועות והדיבורים על החלפתו ע"י כל מיני אנשים לא נכונים כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully