וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר רביעי חתם בבני השרון

18.9.2006 / 18:27

הפורוורד קורלאונה יאנג (27, 2.01) חתם לעונה אחת. יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "הוא יהיה אחד מהשחקנים המובילים בליגה"

בני השרון החתימה הלילה את קורלאונה יאנג (27, 2.01). מדובר באתלט נהדר וקלעי טוב מבפנים ומבחוץ, ובעל מוניטין של ריבאונדר וחוסם מצויין. יאנג נחת אחר הצהריים בארץ והגיע לפגוש את חבריו החדשים באימון.

בשנותיו בתיכון נחשב יאנג כאחד השחקנים המובילים בארה"ב. הוא נרשם לדראפט של 1998 ישירות מהתיכון לאחר שהתחזיות צפו לו בחירה בסיבוב הראשון, אך לבסוף נבחר רק במקום ה-40 ע"י הדטרויט פיסטונס. יאנג שיחק בקבוצה שנה אחת בלבד ורשם ממוצע של 4.3 נק' למשחק. לאחר מכן הוא בילה כמה שנים בליגות נמוכות בארה"ב בנסיון לחזור ל-NBA, ולאחר מכן עבר לשחק ברוסיה במדי סארטוב ולוקומוטיב. בשנים האחרונות הוא שיחק בליגת הקיץ בסין והעמיד ממוצעים מרשימים של 33 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3.2 חסימות למשחק.

יו"ר בני השרון אלדד אקוניס: "הרבה זמן אנחנו מחפשים את השחקן המתאים שישלים את הפאזל שלנו העונה, ואני חושב שיאנג עומד בכל הדרישות שהצבנו. מדובר בשחקן שהיה אמור להיות היום במקום אחר, אבל בגלל טעויות בשיקול דעת הקריירה שלו הלכה בכיוונים לא נכונים. אנחנו מאמינים שאצלנו בעזרת הצוות המקצועי והמערכת התומכת הוא גם ימצא את הפוטנציאל שדיברו עליו, ויהיה אחד מהשחקנים המובילים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully