וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין עיקל את כספי הפועל ת"א ואייזנברג

18.9.2006 / 18:31

משמעות ההחלטה היא שכל סכום כסף הנכנס למועדון יועבר ישירות לשחקנים ישראל שיינפלד ואילן ברקוביץ'. אייזנברג לא מתרגש

הרשמת שלי וולך מבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הטילה עיקול זמני על כספי העמותה המנהלת את הפועל ת"א, הקבוצה עצמה ושאול אייזנברג. עיקול זמני זה הוטל על הגורמים המנהלים את הפועל ת"א כדורסל במסגרת תביעת הלנת שכר שמנהלים נגדם אילן ברקוביץ' וישראל שיינפלד, שחקני הקבוצה בעבר.

לפי התביעה, שלושת הגורמים הללו חייבים לשני השחקנים 689,827 שקלים, שכרם עת שיחקו בשורות הפועל ת"א. שיינפלד שיחק ארבע עונות בהפועל ת"א(2001/2-2004/5), עלה עימה מלאומית ב' והיה קפטן הקבוצה. ברקוביץ' שיחק באוסישקין בעונת 2004/5.

הפועל ת"א אמורה לקבל כספים מגופים שונים כגון: עיריית ת"א, מנהלת ליגת העל, חברת צ'רלטון והרשות לביקורת תקציבים. החלטת בית הדין מחייבת את הגופים הללו להודיע בתוך שלושה ימים כמה מהכסף הנמצא ברשותם מוקצה למועדון הפועל ת"א כדורסל ועל סמך הצהרתם זו יעוקל הסכום המוצהר.

הכסף שישולם יעבור מהגופים הללו ישירות לידי השחקנים. משמעות ההחלטה היא כי כל גוף או אדם המעונין לרכוש את מועדון הכדורסל הפועל ת"א, שהוצאה למכירה במכרז, יקבל כנדוניית קניה גם את החוב העומד נגד הקבוצה. לחייבים יש 30 יום להגיש לבית הדין בקשה לעיכוב העיקול ובמידה והבקשה לא תוגש או תדחה, סכום הפיצוי עשוי לגדול. נגד הפועל ת"א ואייזנברג קיים גם תיק תביעה של השחקן מתן נאור.

אייזנברג: "לא מתרגש"

עורכי דינם של השחקנים, עו"ד דפנה שמואלביץ' ועו"ד דניאל הביעו קורת רוח מהחלטת בית הדין: "אנו מנסים להשיג בעיקול זה מקור כספי שיבטיח לשחקנים את המגיע להם. החלטת בית הדין לעבודה מבטיחה כי גם אם שאול אייזנברג ייעלם או יקים חברות קש, השחקנים יקבלו את הכסף מהגורמים החייבים להפועל ת"א".

שאול איינברג לא מתרגש מהחלטת בית הדין לעבודה: "אני מבין שהוציאו צו עיקול במעמד צד אחד. אני משוכנע שהיועצים המשפטיים שלנו יטפלו בעניין, יבטלו את צו העיקול וידרשו הוצאות בגין כל הנזקים שיגרמו בדרך. אלה נסיונות נואשים של מי שמרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו".

הדיון הבא בעניין יערך בפברואר 2007. יש לציין כי ההחלטה הנוכחית אינה מהווה פסק דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully