וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של מאנצ'יני מתערער

18.9.2006 / 17:11

כלי תקשורת איטלקים טוענים שעתידו של מאמן אינטר יקבע על פי תוצאות 3 משחקיה הקרובים של הקבוצה. ג'יאנלוקה פאליוקה שובר שיאים

לרוברטו מאנצ'יני נותרו 3 משחקים כדי להציל את משרתו באינטר, כך טוענת היום (שני) התקשורת האיטלקית.

אינטר פתחה את העונה עם ניצחון דחוק 2:3 על פיורנטינה, אבל הפסידה לספורטינג ליסבון בליגת האלופות (1:0) ובסוף השבוע האחרון סיימה בתיקו 1:1 מול סמפדוריה בבית. כלי התקשרות האיטלקים טוענים כי 3 המשחקים הבאים של אינטר, מול רומא, קייבו ובאיירן מינכן, הם אלו שיקבעו את עתידו של מאנצ'יני בנראזורי.

על פי הדיווחים בעלי המועדון, מאסימו מוראטי, מאוכזב מאוד מיכולת הקבוצה מאז פתיחת העונה, והוא ומקורביו כבר גיבשו רשימה שמית של מועמדים להחליף את מאנצ'יני, ובה ניתן למצוא את סוון גוראן אריקסון, ואמני הקבוצה בעבר, הקטור קופר ומרצ'לו ליפי.

פאליוקה עבר את דינו זוף

ג'יאנלוקה פאליוקה, שוער אסקולי, שבר את שיא ההופעות של שוערים בליגה האיטלקית הבכירה, כשרשם אתמול את משחקו ה-571 בסרייה A, ושבר את שיאו של דינו זוף. בסיום המשחק חשף פאליוקה חולצה ובה נכתב "571, אני מצטער", כמחווה לזוף.

פאליוקה בן ה-39 החל את קריירת הסרייה A שלו ב-1988 במדי סמפדוריה והוא שיחק גם במדי אינטר ובולוניה. פאליוקה עדיין מדורג שני בטבלת ההופעות, מאחורי פאולו מאלדיני, שמחזיק ב-582 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully