וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א והפועל ירושלים ייפגשו כבר במחזור הראשון

18.9.2006 / 12:34

הגרלת ליגת העל לקראת עונת הכדורסל 2006/07 זימנה את המפגש בין שתי הגדולות כבר בפתיחה, ב-5 בנובמבר בהיכל נוקיה

הגרלת ליגת העל בכדורסל לעונת 2006/07 נערכה הבוקר (שני) במלון דן בתל אביב. כבר במחזור הראשון ייפגשו שתי הגדולות של הכדורסל המקומי, מכבי ת"א והפועל ירושלים, במשחק שייערך בהיכל נוקיה ב-5 בנובמבר.

שאר משחקי המחזור הראשון: מכבי ראשל"צ - עירוני אשקלון, גליל עליון - בני השרון, עירוני נהריה - עפולה/גלבוע, מכבי ר"ג - גבעת שמואל.

במחזור השני ייצאו שתי הפייבוריטיות למשחקי חוץ. ירושלים מול עפולה/גלבוע, ומכבי ת"א באשקלון. במחזור השלישי ייערך דרבי צפוני מסקרן בין הגליל העליון לעירוני נהריה. באותו המחזור תארח עירוני ר"ג שפעם שנייה ברציפות תופיע בליגת העל אף שירדה ליגה בעונה שעברה, את העולה חדשה הפועל עפולה /גלבוע שעלתה במקום הפועל חולון.

מכבי ראשל"צ, שהגיעה בעונה שעברה לפיינל פור תארח את מכבי ת"א במחזור השמיני ותצא שבוע לאחר מכן למלחה.

הפועל ירושלים ומאמנה החדש דן שמיר פותחים את העונה עם שני משחקי חוץ: "הפתיחה מדהימה והמשחקים מעניינים. נתכוננן היטב כדי להגיע בשיאנו. צריך להתמודד עם כל סדר משחקים ויש לפנינו מחנה אימון כדי להתכונן כך שנהיה מוכנים בפתיחת העונה לכל משחק".

קפטן מכבי ת"א דרק שארפ לא התרגש מההגרלה ודבריו בהחלט משקפים את המוטו של הצהובים: "זו סיבה למסיבה עבור התקשורת אבל עבורינו, כמו תמיד, זה משחק שצריך לנצח ולא משנה מי היריבה ואם זה מחזור ראשון או אחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully