וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה החלה בהכנות ללובץ'

רומן רוזנבלט

18.9.2006 / 11:56

שביעות רצון אצל האלופה מהניצחון על פ"ת. המשחק מול בני יהודה נדחה ל-24 באוקטובר. השופט מול לובץ': "הגול של חיפה היה מנבדל"

הניצחון אמש (ראשון) של מכבי חיפה על מכבי פ"ת (0:1) שיחרר הרבה לחץ אצל האלופה. השחקנים יקבלו היום מנוחה ויחזרו להתאמן רק ביום שלישי. בגלל פגרת חגים, הקבוצה למעשה תחל כבר במהלך השבוע את ההכנות למשחק הגומלין מול ליטקס לובץ'.

משחק הליגה מול בני יהודה, שאמור להתקיים יומיים אחרי משחק הגומלין מול הבולגרים, נדחה ל-24 באוקטובר. לאלופה הוצע להקדים את המשחק ליום חמישי הקרוב או ליום שני הבא, אולם החיפנים השיבו בשלילה על שני המועדים, ועל כן המשחק נדחה למועד כל כך מאוחר.

בקבוצה הביעו סיפוק ממשחק הלחימה של השחקנים, למרות העובדה כי בחלקים גדולים המשחק לא התעלה לרמה שהורגלו אליה בקרית אליעזר בשנים האחרונות.

הקשר ליאור רפאלוב, שעדיין מחכה לתשובות מהמועדון לגבי עתידו ומעמדו, יערוך השבוע שיחה אישית עם המאמן רוני לוי בתקווה לקבל ממנו הבהרות.

חיפה יכולה להתעודד מכך שיריבתה בגביע אופ"א, ליטקס לובץ', הפסידה אמש (ראשון) בליגה הבוגלרית 2:1 לברויה, ונותרה במקום הרביעי בטבלה עם 10 נקודות אחרי שישה מחזורים. מגן הקבוצה, גמאל ברברוביץ', שבלט במשחק מול מכבי חיפה, נפגע בראשו ואיבד את ההכרה. השחקן בלע את לשונו והועבר לבית חולים מקומי, שם מצבו התייצב והוא שב להכרתו. בימים הקרובים הוא יחזור לפעילות מלאה.

טענותיה של ליטקס לאחר המשחק מול חיפה לגבי השיפוט נשאו פרי. בתקשורת הבולגרית צוטט שופט המשחק, שהתנצל בפני מאמן הקבוצה ובעלי ליטקס על הטעות שלו ושל הקוון בשער של מכבי חיפה, שעל פי הודאתו הובקע ממצב של נבדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully