וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראש של עומר גולן באנגליה"

18.9.2006 / 11:37

במכבי פ"ת טוענים כי מאז שהשחקן הוזכר כמועמד לשפילד יונייטד, חלה ירידה בכושרו. לוזון לצ'יזיק: "שיחקתם בושה וחרפה"

שחקנים במכבי פתח תקווה הביעו ביקורת נוקבת כלפי החלוץ עומר גולן. כמה מהשחקנים אמרו אחרי משחק ההפסד אתמול (ראשון) למכבי חיפה (1:0), כי גולן לא מרוכז באימונים ולא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו על המגרש. "עומר צריך להתעורר, הראש שלו באנגליה. מאז שהוא הוזכר כמועמד לליגה האנגלית הוא לא פוגע", אמרו בקבוצה, "הוא נראה לא מרוכז ליד השער. הוא חשב בגדול, וזה הכניס בו הרבה תסכול".

במחצית המשחק מול חיפה פנה המאמן גיא לוזון לשחקנים ואמר להם: "תתעוררו, תתחילו לשחק, יש לנו עוד מחצית ואפשר לתקן". בסיום המשחק, לאחר ההפסד, נראה לוזון כעוס, אך הוא לא העיר לאף אחד מהשחקנים בחדר ההלבשה. הקשר סולי צמח אמר בסיום המשחק: "היה חסר לנו מזל בחלק ההתקפי. היינו צריכים להשוות. אבל אין לנו זמן להתאכזב, אנחנו צריכים להיות עם הפנים קדימה".

בקבוצה מביעים שביעות רצון מהיכולת שמציג המגן הימני נאור פסר, אך יחד עם זאת, כפי שהובהר בעבר, ההנהלה אינה מעוניינת לשחרר את המגן איסמעיל עמר, שלא זוכה לאשראי רחב מלוזון.

אגב, גם נשיא הקבוצה, עמוס לוזון, נראה עצבני בסיום המשחק. לטענת עדי שמיעה, לוזון ניגש בסיום המשחק למנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, ואמר לו: "שיחקתם בושה וחרפה". צ'יזיק בחר להגיב באיפוק ולא ענה ללוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully