וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסד היה גומר לנו את העונה"

18.9.2006 / 11:47

ארסן ונגר היה מאושר אחרי ניצחון ארסנל על מנצ'סטר יונייטד 0:1. שיי גיבן אושפז לאחר היתקלות במרלון הארווד ונותח בבטנו

אחד האנשים המאושרים אתמול (ראשון) באי הבריטי היה מאמנה של ארסנל, ארסן ונגר. הצרפתי כבר ראה איך העונה בורחת לו מבין הידיים כבר אחרי חמישה מחזורים, ולפני משחקה של קבוצתו מול מנצ'סטר יונייטד התבטא בנושא, כשאמר כי הפסד יגמור לתותחנים את העונה.

ארסנל הייתה טובה יותר, ואף החמיצה פנדל מעורר מחלוקת בדקה ה-12, כשתומאס קוסצ'אק הפולני בהופעת בכורה בשער של השדים האדומים הדף את הבעיטה של ז'ילברטו סילבה. שער של עמנואל אדבאיור בדקה ה-85, העניק לארסנל ניצחון ראשון העונה והרבה אוויר לנשימה. היונייטד, לעומתה, ספגה הפסד ראשון.

ונגר המסופק אמר אחרי המשחק: "הפסד יכול היה להכריע לנו את העונה, אבל הניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון".

ז'ילברטו, שהחמיץ את הפנדל, הודה לחבריו לקבוצה: "ראיתי המון שחקנים גדולים מחמיצים פנדלים, אני לא הראשון. לשמחתי, אחרי שהחמצתי חבריי באו לנחם אותי ועזרו לי להישאר קר רוח".

בצד השני של חדרי ההלבשה באולד טראפורד היו מאוכזבים מההפסד הביתי ומאיבוד נקודות ראשונות העונה. הקפטן גארי נוויל אמר: "אנחנו מאוכזבים, כשאתה עושה טעויות בקישור אתה משלם. הנעת הכדור שלנו לא הייתה טובה ואיבדנו יותר מדי כדורים. אני מניח שהיינו מסתפקים ב-0:0".

מוריניו: "גם לסיסוקו הגיע אדום"

בלונדון המשיכה צ'לסי להתאושש מפתיחת עונה מהוססת, שכללה הפסד למידלסברו במחזור השני. צ'לסי ניצחה 0:1 את ליברפול אבל על השגת שלוש הנקודות במפגש היוקרתי העיבה העובדה כי מיכאל באלאק ספג כרטיס אדום אחרי עבירה על מומו סיסוקו.

הקשר הגרמני, שהורחק לראשונה בחייו, סיפר על המקרה: "זה לא היה מצב טוב עבורי. רציתי לגלוש לכיוון הכדור אבל התיקול שלי היה מאוחר. בכל מקרה, לא ניסיתי לפגוע בסיסוקו. אחרי שראיתי את העבירה בטלוויזיה, הבנתי שעלי לבקש סליחה". באלאק סיפר שניגש לקשר ממאלי אחרי המשחק והתנצל בפניו בארבע עיניים.

למאמנו של באלאק, ז'וזה מוריניו, לא היו תלונות על הרחקת שחקנו, מה שלא ניתן לומר בכל הקשור לסיסוקו. המאמן הפורטוגלי היה משוכנע שקשר ליברפול צריך היה לראות גם הוא כרטיס אדום, אחרי שכבר הוצהב במהלך המשחק: "למיכאל הגיע אדום, אבל אני חייב לציין שהוא ביצע עבירה על שחקן שכבר צריך היה להיות מורחק בשלב הזה. אם ננתח את כל 90 הדקות של מר ריילי (השופט) אני מניח שנהרוג אותו. למרות זאת, עדיף לתת לו קצת יותר קרדיט ולשכוח את הטעויות שלו".

האדום שספג יעלה לבאלאק גם בהשעייה משלושת משחקיה הקרובים של צ'לסי בפריימר-ליג נגד פולהאם, אסטון וילה ורדינג. צ'לסי כבר הודיעה שלא תערער על ההשעייה.

גיבן בילה את הלילה בבית החולים

מלבד שני המשחקים המרכזיים, נערכו משחקים נוספים ברחבי הממלכה. באפטון פארק ניצחה ניוקאסל 0:2 את ווסטהאם המקומית, אבל גם כאן היה מקרה שהאפיל על הניצחון. שוער המגפאייז, שיי גיבן, נפצע במהלך המשחק אחרי התנגשות קשה עם חלוץ הפטישים מרלון הארווד, ונלקח לבית החולים. המשחק הופסק וחודש לאחר דקות ארוכות. גיבן נלקח לבית חולים בלונדון ועבר במהלך הלילה ניתוח בבטנו. מאמן ניוקאסל, גלן רואדר, פירט: "שיי עבר ניתוח לאיחוי קרע קטן בבטנו התחתונה. הוא מרגיש יותר טוב ויישאר בבית החולים תקופה קצרה"

רואדר הוסיף: "אני רוצה לחשוב שהכדור באמת היה בין הארווד לגיבן, ואני מאמין להארווד, שאומר שהוא הלך על הכדור. זה ספורט של גברים ואני בטוח ששיי מבין".

עדכון ראשון: 11:47
עדכון אחרון: 18:08

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully