וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ראובן עטר נכשל בבחירת הזרים

אלי שטרן

18.9.2006 / 7:00

בפשיטה של משטרת ההגירה נתפסה עובדת בלתי חוקית בביתו של מאמן מכבי הרצליה. הגיע השחרור של הבלם הקונגולזי פטי יה-יה

במכבי הרצליה מדברים לאחרונה על הקושי למצוא שחקנים זרים לחיזוק. חלק הפילו את האשמה על הקמצנות של אריאל שיימן, אחרים על חוסר ניסיונו של ראובן עטר כמאמן. אלא שאתמול (ראושון) התברר כי עטר דווקא יודע למצוא זרים כשצריך.

יחידת האכיפה לזרים במנהל האוכלוסין של מחוז הצפון ערכה אתמול פשיטה בביתו של עטר בקיבוץ החותרים ותפסה שם עובדת זרה, שהועסקה אצלו במשק בית.

הפשיטה על ביתו התבצעה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע ליחידה. בפשיטה, כאמור, נעצרה עובדת זרה מאוקראינה, בשנות השלושים לחייה, שעבדה בביתו של עטר באופן לא חוקי. העובדת הזרה הגיעה ארצה בשנת 1994 כתיירת עם ויזה לחודשיים, אך החליטה להישאר בארץ ועבדה בישראל באופן לא חוקי.

עטר, שצפוי לקבל קרדיט לפחות למחזור נוסף במכבי הרצליה, עלול לספוג קנס של עשרת אלפים שקל בשל החשד לעבירה על החוק. את תגובתו של המאמן לא ניתן היה להשיג אמש.

שחרורו הבינלאומי של הבלם הקונגולזי, פטי יה-יה, הגיע אתמול למועדון והשחקן צפוי לעמוד לרשות עטר כבר במחזור הבא מול הפועל ת"א. בשל הופעתה של הפועל באירופה, יומיים לפני מועד המשחק המקורי, ייקבע לו היום תאריך חלופי, כשהאופציות הן יום חמישי הקרוב או יום שני הבא, בעקבות יום כיפור ואימוני הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully