וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקת נפתרה - ז'אק גוסו יגיע למכבי ת"א

19.9.2006 / 18:44

הקשר מחוף השנהב, שלגביו היו ספקות, ינחת בסופו של דבר ביום רביעי בקרית שלום. אבי נמני יתווך בין סאלם אבו סיאם להנהלה

ג'ון ז'אק גוסו, הקשר האחורי בן 24 מחוף השנהב, כן ינחת בסופו של דבר במכבי ת"א. היום (שלישי) אחה"צ, לאחר שנפתרו כלל החלוקות, ניתן לסוכנו של השחקן אישור שיבוא עם ז'אק גוסו ארצה בימים הקרובים.

השחקן, אשר משחק בעמדת הקישור האחורי וכן קשר 50-50, שיחק בשלוש העונות האחרונות בקבוצה במרוקו, צפוי לנחות בישראל בחצות בלילה שבין רביעי וחמישי. הקשר, שיגיע למספר ימי התרשמות ומבחנים בקריית שלום, אמור לחתום תמורת כ-200 אלף דולר עד לסיום העונה.

ההתאחדות הודיעה לקבוצה כי תום מועד ההעברות נדחה בשלושה ימים ל-3 באוקטובר.

דוד מרואני מ"הארץ" מוסיף: בהנהלה ממשיכים לחפש ספונסר, שישלם 600 אלף דולר - 100 אלף יותר מהסכום אותו היתה מוכנה חברת שברולט לשלם. בקבוצה לא מודאגים, מכיוון שהם קשורים בחוזה ארוך טווח עם רסידו ומקבלת ממנה כסף עד שייחתם חוזה אימוץ חדש.

"מי שאראה שלא מתרגש לפני שמקריאים את שמות השחקנים בהרכב ואפילו את אלה שיהיו בסגל, לא יהיה פה. אתם צריכים כל הזמן להיות רעבים", אמר אתמול אלי כהן לשחקנים. השוער טברטקו קאלה עבר טיפולים בשל כאבים בכף הרגל. גם אבי נמני (מתיחה במפשעה) ומיליאן מרדקוביץ' (מתיחה בשריר הירך האחורי) נעדרו מהאימון.

למרות הבעיות הכלכליות, שחקני הקבוצה יקבלו לחג מכונת אספרסו ושלוש חולצות של דיאדורה.

עדכון ראשון: 18.9.06 9:24
עדכון אחרון: 19.9.06 18:44

"תנו לי ללכת בצורה מכובדת" (דוד מרואני, הארץ)

אבי נמני יתווך בין סאלם אבו סיאם להנהלת מכבי ת"א, במחלוקת הקיימת בין הצדדים. כפי שפורסם לראשונה ב"ספורט הארץ", נערכה אתמול פגישה בין נשיא הקבוצה, לוני הרציקוביץ', סגנו, אלי דריקס, ואבו סיאם עצמו, שהגיע עם בן דודו. השחקן הציע לרכוש את הכרטיס שלו בסכום של עד 40 אלף דולר, אולם מכבי סרבה, והציבה מחיר מינימום של מאה אלף דולר.

אבו סיאם אמר בפגישה: "לא רציתם אותי, לפחות תתנו לי ללכת בצורה מכובדת". בסביבתו של המגן אמרו אתמול שאם ניסיונות הגישור של נמני לא יעלו יפה, יפנה לבוררות. לאבו סיאם יש שתי הצעות קונקרטיות מבני יהודה ובני לוד, אולם שתי הקבוצות לא יסכימו לשלם את דמי ההשאלה הגבוהים אותם מכבי דורשת (כ-30-40 אלף דולר).

בבדיקה שנערכה על ידי פיסיותרפיסט הקבוצה, נמצא כי הפציעה של אבי נמני איננה חמורה והוא צפוי לחזור ולהתאמן לקראת סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully