וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר: "משהו פה מסריח"

משה בוקר

18.9.2006 / 8:43

איגוד השופטים ביקש להעמיד לדין את שטראובר. הבעיה: משיח אישר שראה את האגרוף, והתעלם. שטראובר: "משיח מגבה עצמו מכל כיוון"

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, יחליט היום (שני) אם להעמיד לדין את שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, על האגרוף ששלח לפניו של חלוץ מכבי ת"א, מיליאן מרדקוביץ'.

"מדובר במקרה חמור ואנחנו פועלים על פי ההנחיות של תובע ההתאחדות לכדורגל", הסביר יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, דני קורן. באיגוד החליטו לנצל את הסעיף החדש בתקנון המאפשר להעניש שחקנים על פי צילומי הטלוויזיה, במקרי אלימות ובמידה שהשופט לא הבחין באירוע.

כפי שפרסמנו אתמול (ראשון), בשיחה בין קורן לשופט מנשה משיח אישר משיח כי ראה את האירוע, אך החליט שלא להוציא לשטראובר כרטיס. כעת לא ברור איך יפעל אבן עזרא, מכיוון שהתקנון מאפשר ענישה רק אם האירוע נעלם מעיני השופט.

מקורב לשטראובר טען אתמול: "זה ידוע שלמכבי תל אביב יש השפעה באיגוד השופטים, אלי דריקס כל שבוע יושב עם צביקה רוזן לאכול, הם לא מסוגלים לראות את לירן מצליח במועדון אחר". דריקס סירב להגיב.

האכזבה באיגוד השופטים היא לא רק מהשופט מנשה משיח, אלא גם מהקוון שבתאי נחמיאס, הנחשב באיגוד לקוון הטוב ביותר בארץ. "נחמיאס הוא קוון בינלאומי ואת המקרה הזה הוא היה חייב לראות ולהעיר לשופט משיח", אמרו באיגוד. משיח ונחמיאס יגיעו מחר לבירור בוועדה המקצועית.

לשטראובר כבר יש תירוצים (אסף אקרמן, "הארץ")

"באתי להוציא את מכבי נתניה להתקפה מתפרצת אחרי שקלטתי את הכדור, מרדקוביץ' משך לי את היד ואני ניסיתי להשתחרר ממנו ולצאת קדימה. הוא היה מאחורי ופגעתי בו בלי כוונה עם היד. השופט מנשה משיח היה שלושה מטרים ממני, ואמר למרדקוביץ' שהוא ראה שהוא משך אותי. גם הקוון ליד הספסלים לא אמר כלום ולא סימן על עבירה. עכשיו משיח רוצה להוציא את עצמו טוב, הוא מפחד שישעו אותו, אז הוא הולך ומגבה את עצמו מכל הכיוונים.

"מגיל 17 אני בליגת העל, יש לי 330 הופעות, ובחיים לא הרחיקו אותי על עבירה בלתי ספורטיבית, אף פעם. לפני שנה היה לי מקרה הפוך עם הטלוויזיה. שיחקנו נגד מכבי חיפה, שרקו נגדי לעבירה ברחבה, ונתנו לי אדום וכמובן פנדל. בצילומי הטלוויזיה הוכח בוודאות שלא עשיתי שום עבירה, אבל בבית הדין אמרו לי שאי אפשר לשנות החלטה של השופט, והרחיקו אותי. מה קרה שפתאום כן אפשר לשנות החלטה לפי הטלוויזיה?

"גם מבקר השופטים טוען שצריך להרחיק אותי. השופט היה שלושה מטר ממני ולא שרק נגדי כלום, אז איך יכול להיות שבן אדם שישב 80 מטר מהמקום, ראה את מה שקרה? יש יותר מדי גרסאות לדבר הזה, משהו פה מסריח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully