וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוקדם להכתיר אותנו"

18.9.2006 / 7:34

קורנפיין רואה את בית"ר צועדת בראש הטבלה אבל לא ממהר לצאת בהצהרות. יואב שטראוס יתחיל את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה ביום ג'

ברני ארדוב

צילם וערך: אמיר לב

אלי שטרן ויניב בן חקון מ"הארץ" מוסיפים: דווקא אריק בנאדו היה גיבור הניצחון אתמול (ראשון) באיצטדיון רמת גן, 2:3 על הפועל כפר סבא. "אריק נתן היום סופר-הצגה, למרות שלא שיחק בתפקידו הטבעי", התלהב מאמן בית"ר ירושלים, אוסבלדו ארדילס, "זה טוב לדעת שיש לנו על מי לסמוך כששחקנים חסרים, אבל אנחנו צריכים לתת את הדעת על כל ההרחקות שבסופו של דבר עלולים לפגוע מקצועית בקבוצה".

גם בנאדו התלהב מהיכולת שהציג ואמר: "היה לי משחק מצוין. הפעם האחרונה בה שיחקתי קשר אחורי היתה לפני 11 שנה, בקדנציה הקודמת שלי בבית"ר. חזרתי לעמדה הזאת והרגשתי טוב. שלטנו במשחק עד ההרחקה והפנדל. לקראת הסוף היתה נפילה וחבל שהיינו צריכים להילחץ".

"כל מערך ההגנה שלנו עבד מצוין עד ההרחקה של גפני", סיכם תומר בן יוסף, "אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ב-20 דקות האחרונות. עכשיו אני מרגיש את הברך שלי עומדת להתפוצץ". הבלם ינצל את הפגרה כדי לנסות ולהחלים סוף סוף מהפציעה בברך.

מנכ"ל איגוד השופטים, יואב שטראוס, צפוי להתחיל כבר מחר את עבודתו החדשה כמנכ"ל בית"ר ירושלים. שטראוס יקבל סמכויות מורחבות ולמעשה יתפוס את מקומו של אברהם לוי.

החלוץ כריסטיאן פביאני צפה אתמול בניצחון ואמר: "נראינו לא רע ואני מקווה שאוכל לתרום לבית"ר".

בעקבות כמות האדומים שספגה הקבוצה מאז תחילת העונה (שלושה אדומים בשלושה מחזורים) הבטיח השחקן ליו"ר ולדימיר שקלאר, כי למרות שהוא נחשב למורחק כרוני הוא מבטיח לסיים את העונה ללא כרטיס אדום.

בהפועל כפר סבא כצפוי היו מאוכזבים אתמול מהתוצאה. "סגרו אותנו טוב, אבל בית"ר לא הבריקה", סיכם אוחנה את המשחק. "בית"ר כבשה ממצבים נייחים, למרות שזה דבר שעבדנו עליו הרבה בימים האחרונים. אני גאה בשחקנים שלי, שלא נשברו אחרי ה-0-3. יש למה לצפות בעתיד. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, עם תקציב אדיר, אבל נתנו פייט טוב. אני גאה בצורה בה הפסדנו".

מחזיק זכויות הניהול של כפר סבא, אלי טביב, הגיע למשחק במיוחד מארה"ב. "כנראה שהמעמד עם כמות הקהל עשה משהו לשחקנים", הוא הסביר, "אבל במחצית השנייה, החל מהדקה ה-55, נכנסנו למשחק. יכול להיות שאם היינו משחקים בכפר סבא זה היה נראה אחרת, אבל אין תירוצים. נתנו משחק כדורגל טוב שנותן אופטימיות ותקווה להמשך".

שלו מנשה: "מצד אחד אני מאוכזב כי לא לקחנו נקודות. אבל מצד שני זאת לא אכזבה טוטאלית. כמו שלא חגגנו הרבה אחרי ניצחונות, כך לא נוריד את הראש אחרי ההפסד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully