וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס קמו מהקבר

18.9.2006 / 0:16

איליי מאנינג החזיר את ניו יורק מפיגור 24:7 לניצחון ענק, 24:30 בפילדלפיה. אטלנטה השביתה את טמפה ביי, הרייבנס את אוקלנד

דיברו על בית ה-NFC מזרח כבית המוות השנה. הוכחה ראשונה לכך קיבלנו כבר במחזור השני, כשהניו יורק ג'איינטס קמו מהקבר שכרתה להם פילדלפיה, חזרו מפיגור 17 נקודות וניצחו. פייטון מאנינג היה הפייטון מאנינג שהוא יודע ומכיר בניצחון של אינדיאנפוליס על יוסטון, ורקס גרוסמן נתן משחק קריירה מול הבדיחה מדטרויט הקרויה "ליונס". קרוליינה כרתה לעצמה בור עמוק, כך גם טמפה ביי, ובכלל - ב-NFL, כמו ב-NFL, שוב אפשר לזרוק את כל התחזיות, לפחות נכון לעכשיו, לפח.


פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס 30:24 (הארכה)

איזה משחק ב"לינקולן פייננשל". האיגלס המשיכו לעשות את מה שהם יודעים לעשות טוב יותר מכל קבוצה אחרת (חוץ מבפאלו) - לירות לעצמם בראש. יתרון 7:24 לא הספיק לדונובן מקנאב והחברים מפילי, וסדרת שגיאות, כולל עבירה מיותרת בשניות הסיום שסידרה לענקים שער משווה והארכה, הביאה אותם על עברי פי פחת.

מקנאב, עם משחק של 27 מ-45, 350 יארד ושני טאצ'דאונים, היה מעולה והצעיד את האיגלס ליתרון ברבע השלישי. אמאני טומר העלה את הג'איינטס על הלוח ראשונים, אבל הנשרים הגיבו עם טאצ'דאונים של בראיין ווסטברוק (68 יארד ריצה), דונטה סטולוורת' ורג'י בראון כדי לעלות ל-7:24, חמש דקות בתוך הרבע השלישי. ואז חזרו הג'איינטס, עם הרבה מזל. פלאקסיקו בורס שמט כדור, שהתגלגל לאנדזון ונאסף על ידי בן קבוצתו טים קרטר - 14:24. טומר העצום (137 יארד) רשם טאצ'דאון שני במשחק, 21:24, ובמהלך הבא ביצעו האיגלס עבירה מיותרת שקירבה את הג'איינטס למרחק של שער שדה קליל. ג'יי פילי שלח את המשחק להארכה עם בעיטה מ-35 יארד, ועם 3:11 דקות על השעון התחברו מאנינג ובורס, כדי להעניק לג'איינטס ניצחון ראשון ולשלוח את אנדי ריד לעשות חושבים.

מאנינג סיים את המשחק עם 371 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושני איבודים אוויריים, באחוזים מצויינים של 31 מ-43. בורס היה מעולה במשחק האווירי, כשבנוסף לטומר תרם 114 יארד.


אינדיאנפוליס - יוסטון 24:43

אבל כשמדברים על מאנינג, המאנינג המבוגר יותר שוב נותר מעל אחיו. 400 יארד ב-26 מ-38 ושלושה טאצ'דאונים היו מנת חלקו של פייטון, שלא התקשה לקרוע את הטקסאנס כבר במחצית הראשונה. גם כאן היו התופסים במרכז העניינים, כשרג'י ויין רשם 137 יארד ומרווין הריסון 125. טאצ'דאון לכל רץ, ג'וזף אדאי ודומיניק רודס, שלושה טאצ'דאונים לדייויד קאר בצד השני.


גרין ביי - ניו אורלינס 34:27

ההתקפה של הפאקרס גילתה את עצמה מחדש, אבל זה לא הספיק מול העוצמה שלסיינטס יש בהתקפה שלהם. משחק ריצה חלש מאוד לרג'י בוש, עם 5 יארדים בשש גיחות, כשבאוויר זה נראה יותר טוב - 68 יארד. הפאקרס הובילו 0:13, לפני שנכנעו לטאצ'דאונים של דוס מקאליסטר ודיברי הנדרסון. במחצית השניה עלו הסיינטס ל-13:20, גרין ביי השוותה (רוברט פרגוסון), אבל אבל מארקז קולסטון ומקאליסטר סגרו עניין, נואה הרון רק צימק. 353 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד לדרו בריס, 340 יארד ב-31 מ-55 לברט פארב, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד משלו.

רקסי, אתה כל כך סקסי

שיקגו - דטרויט 7:34

רוי וויליאמס, התופס של דטרויט, הבטיח, סליחה, הבטיח עם אחריות, ניצחון על הברס. אבל וויליאמס, פוטנציאל לא ממומש, הוא בדיחה עצובה כמו כל הקבוצה שלו. מהצד השני, רקס גרוסמן נתן את משחק חייו בקריירה קצרה ב-NFL, עם 20 מסירות מוצלחות מ-27 נסיונות, 289 יארד וארבעה טאצ'דאונים. ברנארד בריין מבסס את עצמו כתופס סולידי, עם 89 יארד וטאצ'דאון. 85 יארד והבקעה גם לדזמונד קלארק, הטייט אנד. בדטרויט? הלאה, הלאה, חבל על המלים.


סינסינטי - קליבלנד 17:34

משחק בינוני בקנזס סיטי הספיק לקרסון פאלמר כדי לכעוס. פאלמר חילק שני טאצ'דאונים, לקלי וושינגטון ולצ'אד ג'ונסון, בנוסף ל-352 יארד. רודי ג'ונסון הוסיף 145 יארדים כוחניים על הקרקע ושני טאצ'ים במחצית השניה. קליבלנד נראית כמו מזג האוויר בעיר באמצע ינואר, כשצ'רלי פריי חילק שני כדורים לבנגאלס, יחד עם 244 יארד אותם צבר לקבוצתו. 32 יארד וטאצ'דאון לרובן דראונס.


בולטימור - אוקלנד 6:28

הרייבנס לא חיכו יותר מדי, כדי לפוצץ לארון ברוקס את הכתף ולהוציא אותו כבר ברבע הראשון. זה, לפחות, היה התירוץ של ארט של, שהכניס את אנדרו וולטר. הילד לא היה מוכן לפרמיירה, בטח לא מול הגנת עורבים חזקה, ונחטף שלוש פעמים. בצד השני, לא הייתה בעיה לסטיב מקנייר, שמסר ל-143 יארד וטאצ'דאון, ולמייק אנדרסון, עם 34 יארדים קרקעיים ונגיעה משלו. המצב באוקלנד חמור עוד יותר ממה שזה נראה, וזה נראה מספיק רע. רנדי מוס, אגב, פעם התופס הכי טוב בליגה, עם שתי תפיסות ל-32 יארד.


אטלנטה - טמפה ביי 3:14

הגנת הפאלקונס ממשיכה להיראות דרקונית, ולמרות שכריס סימס רשם עליה 313 יארד, יותר ממחציתם לג'ואי גאלוויי המצוין (161 יארד), הוא גם נחטף שלוש פעמים. מייקל ויק נכנס לאנדזון עם 127 יארד קרקעיים וגם מסר לאחד, כשבסה"כ היו לו 92 אוויריים. סוס העבודה ווריק דאן התותח/פטיש חרש 134 יארד על הקרקע. הבאקנירס? הם צריכים מגרש אימונים חדש, ודחוף.

עגלה ושמה קולפפר

מיאמי - בפאלו 16:6

אז אחרי שבשבוע שעבר הבילס החריבו לעצמם, כרגיל, סיכוי לנצח, הם הגיעו לדרום פלורידה, ושם עצרו את הגרוטאה שהציב ניק סייבן בעמדת הקוורטרבק. האם דאנטה קולפפר פוסע בכיוון הלא סימפטי של סוגיית קוורטרבקים במיאמי עם ג'ואי הרינגטון? המספרים שלו לא רעים, 23 מ-32 ל-250 יארד וטאצ'דאון, אבל במאני האיש לא מתפקד. בפאלו עלתה ליתרון 0:16 (הטאצ'דאון היחיד - של ג'וש ריד מג'יי פי לוסמן), וקולפפר הסתפק בטאצ'דאון ניחומים לכריס צ'יימברס. 91 יארד ריצה לוויליס מגאהי, שבעה תיקולים ושלושה אסיסטים ללונדון פלטשר המצויין בבפאלו.


מינסוטה - קרוליינה 13:16 (הארכה)

האימפוטנציה של הפנת'רס שוב הורגשה היטב, כשג'ייק דלהום לא הצליח להתחבר, ומסר ל-181 יארד עם 17 מ-33 בסך הכל. המהלך שעשה עבור מינסוטה את העבודה והביא אותה להארכה נרשם שמונה דקות לסיום, עם זיוף בעיטת שער שדה, שבעקבותיה באה מסירה של ראיין לונגוול הבועט לריצ'רד אואנס לטאצ'דאון ולשוויון 13:13. בהארכה הקשית לונגוול את הפיגסקין בין הקורות, קבע ניצחון שני למינסוטה והפסד שני לפנת'רס, שנמצאים בצרות צרורות.


סן דייגו - טנסי 7:40

לצ'ארג'רס התמזל המזל לקבל את אוקלנד וטנסי עלא סובוח. פיליפ ריברס התאמן עוד קצת בהבנת המשחק של החזיזים עם 25 מ-35 ל-231 יארד וטאצ'דאון. צמד טאצ'דאונים ללהדניאן טומלינסון, כשבצד השני רושם וינס יאנג טאצ'דאון בכורה במקצוענים, בטיים דה גארבג'. מייקל טרנר הגיח ל-138 יארד בצ'ארג'רס, שנתנו לטומלינסון הרבה מנוחה בטיול הזה.

בריידי אוהב את זה קשה

ג'טס - ניו אינגלנד 24:17

זה כבר היה 0:24, לפני שטום בריידי והפטריוטס החליטו לעשות שטויות ולהפוך את המשחק לצמוד. גיחה של קורי דילון ומסירה של בריידי לצ'אד ג'קסון, יחד עם שער שדה של סטיבן גוסטובסקי העלו את הפאטס ליתרון 0:17 במחצית. לורנס מארוני הגיח פנימה כדי לעשות 0:24 ברבע השלישי. גמור? לא ביום כזה של קאמבקים של ניו יורק. מסירה של צ'אד פנינגטון לג'ריקו קוצ'רי המצוין, שנפל על מגן בלי לגעת בקרקע והמשיך עד לאנדזון, קבעה 7:24. מהלך אדיר של לוורניוס קולס צימק ל-14:24, וב-17:24 הסילונים האמינו. אחר כך הם חסמו ניסיון לשער שדה של גוסטובסקי, אבל השעון אזל להם. 15 מ-29, 220 יארד וטאצ'דאון לבריידי, יחד עם איבוד. 306 יארד ושני טאצ'דאונים לפני, שממשיך בקאמבק.


סן פרנסיסקו - סט. לואיס 13:20

התרופה של הניינרס הגיעה למפרץ. לא משנה כמה הם יהיו גרועים, הראמס יחלצו אותם מזה. פרנק גור הוכיח שוב שאפשר לסמוך עליו, כשהגיח ל-99 יארד ולטאצ'דאון, וסייע במהפך לאחר פיגור 10:3 בהפסקה. 11 מ-22 ל-233 יארד לאלכס סמית', ואולי שואבים בסן פרנסיסקו עידוד מהמשחק הזה, בעיקר מההתקפה של אנטוניו בראיינט, עם 131 יארדים אוויריים וטאצ'דאון. שש הפלות קוורטרבק להגנה של פריסקו, כשבצד השני רושם מארק בולגר 135 יארד וטאצ'דאון, וסטיבן ג'קסון תורם על הקרקע 103 יארד.


סיאטל - אריזונה 10:21

תוצאה שמוכרת היטב לסיהוקס, מהסופרבול האחרון, רק שאז הם היו אלה שרשמו 10 נקודות. שון אלכסנדר עם 89 יארד וטאצ'דאון, 221 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים ב-12 מ-27 מזוויע למאט האסלבק. רק 64 יארד לאדג'רין ג'יימס מהצד השני, והגיע הזמן לברוח מהסיקור של המשחק המגעיל הזה.


דנבר - קנזס סיטי 6:9

ואם בגועל עסקינן, הרי שמה שהיה בדנבר הוא חלום בלהות. עד לעבר הלא רחוק היו מפגשים בין הצ'יפס לברונקוס נעים על אוקטן גבוה. הפעם - כלום, נאדה. שער שדה של ג'ייסון אילאם בהארכה סגר את הסיפור, ומייק שנאהאן בוודאי יאמץ את ביטויו של אלי כהן ממכבי ת"א ויעדיף לחיות מכוער מלמות יפה. 16 מ-30, 173 יארד ואיבוד לג'ייק פלאמר, כשגם על הקרקע כלום לא דפק בדנבר - רק 69 יארד לטאטום בל. 17 מ-23 לדיימון היוארד, המחליף של קיי סי, כשלארי ג'ונסון הוא היחיד שמזיז את השרשראות בצ'יפס עם 126 יארד.


דאלאס - וושינגטון 10:27

הרדסקינס הם עוד אחת מהקבוצות שפתחו ב-2:0, מה שמעלה שוב את השאלה לגבי ההכנה ההתקפית שלהם לעונה. הגיל של מארק ברונל משחק תפקיד חשוב ולא חיובי בקבוצה, קלינטון פורטיס לא עלה בגלל פציעה ולאדל בטס לא יכול לשאת בנטל, וכרגע נראה שמתוך הבית הזה, שמפיק מתוכו עוד שלוש קבוצות מאוד חזקות, הם הקבוצה הפגיעה יותר. אבל - חשוב לזכור - מדובר בשני מחזורים בלבד.

דרו בלדסו היה סביר בדאלאס עם 19 מ-38 ל-237 יארד ושני טאצ'דאונים, לטרי גלן (94 יארד) ולפטריק קרייטון. רק 19 יארד בשלוש נגיעות לטרל אואנס. בוושינגטון עמל ברונל קשות, אבל הגיע רק ל-18 מ-33 ל-197 יארד ואיבוד אווירי. 94 יארד לג'וליוס ג'ונס על הקרקע, כשאת הטאצ'דאון היחיד של הקאובויס מהרצפה קוטף מריון בארבר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully