וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ו-ולנסיה לא עוצרות

17.9.2006 / 22:42

ולנסיה ניצחה 0:2 את חטאפה, ברצלונה 0:3 את סנטאנדר. גם סביליה מושלמת אחרי 2:3 על בטיס בדרבי דרמטי. ריאל התאוששה מהצ'מפיונס

המחזור השלישי בליגה הספרדית, שנפתח בשבת עם ניצחונה של דפורטיבו לה קורוניה על ויאריאל, המשיך היום (ראשון) והרכיב ראש חץ בצמרת. ולנסיה (0:2 על חטאפה), ברצלונה (0:3 על סנטאנדר) וסביליה (2:3 על בטיס) ממשיכות להינות ממאזן מושלם ובורחות לאחרות. בקצה השני של הטבלה ממשיכה האקסית של הישראלים, סנטאנדר, לצנוח. ריאל מדריד הצליחה להתאושש מההשפלה מול ליון ברביעי במסגרת ליגת האלופות.

בארסה בשלה

סנטאנדר - ברצלונה 3:0

הקטלונים הגיעו לאל סרדינרו ומלבד השער של סמואל אטו בדקה ה-18, התקשו להבטיח את שלוש הנקודות מול הקבוצה מהתחתית. לודוביק ז'יולי בדקה ה-84 ורונאלדיניו בפנדל בדקה ה-90 עשו את העבודה והספיקו בשביל לצבור 3 נקודות נוספות במסע הארוך לשמירה על תואר האליפות.


ריאל מדריד - ריאל סוסיאדאד 0:2

הקבוצה הלבנה חזרה לסנטיאגו ברנבאו אחרי השיעור שקיבלה באמצע השבוע בסטאד דה ז'רלאן מידי ליון. המושאל מארסנל, חוזה אנטוניו רייס, הבקיע את הראשון שלו בדקה ה-69, ודייויד בקהאם הבטיח את הניצחון עם שער נוסף בדקה ה-90. בליגה הספרדית החבורה של קאפלו נראית לא רע וברשותה 7 נקודות משלושה משחקים.

ולנסיה - חטאפה 0:2

ולנסיה ממשיכה להנות מפתיחה יוצאת מן הכלל, אחרי שניצחה השבוע 2:4 בחוץ את אולימפיאקוס בליגת האלופות. פרננדו מוריינטס, שביוון כבש שלושער, הסתפק הפעם בשער בודד בדקה ה-45. ויסנטה, שמקווה לעונת קאמבק אחרי שנתיים רוויות פציעות, חתם ניצחון קל בדקה ה-67.


סביליה - בטיס 2:3

הדרבי הלוהט של סביליה סיפק חמישה שערים, שלשוה כובשים, שתי קבוצות, ושער ניצחון בודד חמש דקות לסיום. רפאל סוביס, פרדי קאנוטה כבש ראשון למארחת (26), רפאל סוביס הברזילאי, שהגיע הקיץ מאינטרנאסיונל, הישווה לזכות בטיס בדקה ה-40 והפך את התוצאה ל-1:2 14 דקות מאוחר יותר. קאנוטה השלים צמד והישווה בדקה ה-58, ורנאטו הברזילאי ניצח עבור סביליה את המשחק בדקה ה-85.


אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 4:1

הקולצ'יונרוס לא נותנים לליגה לברוח להם, והשיגו ניצחון מרשים באצטדיון סן מאמס, עם שלישייה תוצרת ארגנטינה. כוכב המונדיאל, מקסי רודריגז, העלה את המדרידיסטיים ליתרון בדקה ה-18, מרטין פטרוב הבולגרי (36), סרחיו אגוארו הצעיר בשער בכורה (64) ולוצ'ו גאלטי (90) השלימו. מרטינז כבש למארחת חמש דקות לסיום המשחק, רק כדי להמתיק במעט את הגלולה המרה שהביאה לה הקבוצה מהבירה.

סראגוסה נוסקת

אספניול - סלטה ויגו 1:2
לאספניול: מויטס 48, ג'ונאתאס 54. לסלטה: קאנוביו 52.

סראגוסה - מאיורקה 0:2
לסראגוסה: אברטון 57, גרסיה 78. וארלה ממאיורקה הורחק בדקה ה-37.

אוסאסונה - חימנסטיק 0:2
לאוסאסונה: וובו 1, מילוסביץ' 89.

רקראטיבו - לבנטה 1:0
ללבנטה: אלכסיס 85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully