וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי וקשטן: יאללה סולחה

18.9.2006 / 8:03

איצ'ה מנחם תיווך, גיא לוי הגיע עם בקבוק יין, ודרור קשטן התרצה. יש שולם, הכדורגל הישראלי נושם לרווחה. לוי: "הכל מאחורינו"

אפשר להירגע, אפשר לנוח, דרור קשטן וגיא לוי, מאמני נבחרות ישראל בכדורגל, יישרו את ההדורים ביניהם אחרי שנפגשו היום (ראשון). יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, עשה מאמצים גדולים להוציא לפועל את הפגישה כבר בסוף השבוע האחרון, אבל לא הצליח לשכנע את קשטן.

אולם היום שוחח מנחם עם המאמן הלאומי פעם נוספת והסביר לו את חשיבות הפגישה. גיא לוי, כזכור, כבר נענה להזמנה בעבר כך שהדרך למהלך הייתה סלולה.

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף כי לוי קיבל ממנחם טלפון ובו הודיע לו על קיום הפגישה בביתו של קשטן. לוי, שנתן כבר בשבוע שעבר את הסכמתו להיפגש עם קשטן, אף הביא למאמן הלאומי מחוות פיוס - בקבוק יין. השניים שוחחו במשך כשעה וליבנו את כל המחלוקות.

נקבע כי הנבחרת הבוגרת היא מעל לכל, אבל קשטן הבטיח להתחשב בצרכים של הנבחרת הצעירה ולעדכן את לוי מוקדם ככל האפשר לגבי השחקנים שיעמדו לרשותו. ישנה אפשרות שקשטן אפילו יעניק מתנה משלו ללוי, לקראת משחקי ההצלבה עם צרפת, בדמותם של טוטו תמוז, שלומי ארבייטמן ודקל קינן.

"היתה פגישה מצוינת, והכל מאחורינו", סיכם לוי, "אני בטוח שיהיה שיתוף פעולה מלא". גם איצ'ה מנחם נשמע גאה: "האווירה בין דרור לגיא לא היתה טובה, אבל אני שמח שהכל הסתדר. עכשיו הכללים ברורים לשניהם".

עדכון ראשון: 17.9.06, 21:03
עדכון אחרון: 18.9.06, 8:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully