וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל יום אירופה

יואב ויכסלפיש

17.9.2006 / 13:54

הפועל ת"א עדיין לא ניצחה בליגה. הערב היא תפגוש בבלומפילד את הכח ומלמיליאן (20:30, ספורט 1) ותנסה להשיג 3 נקודות

בהכח הושלמו ההכנות לקראת המשחק בבלומפילד מול הפועל ת"א במחזור השלישי. בינתיים לסגולים יש ארבע נקודות ולאדומים רק אחת, אבל ברור מי הפייבוריטית.

בהכח לא מרימים ידיים. הדובר בילי רוזן: "הפועל אגודה גדולה עם קהל מצוין, אבל אנחנו לא פוחדים משום קבוצה. בסיטואציה מסוימת תיקו יספק אותנו. יכול להיות שהמשחק יתפתח בצורה אחרת ואז נלך על ניצחון". בקבוצה יצטרכו להתמודד עם העובדה שהשוער הראשון ישראל פילוסוף יחגוג הופעת בכורה בליגת העל, לאחר הפציעה הקשה של ניר רחמין בשכונת התקוה בשבוע שעבר. על הספסל יישב שוער הנוער יותם זיגדון לאחר שהניגרי מרשל עודה לא עבר היום (שני) בבקרה, כמו גם אדהם האדיה והבלם איציק כהן. בהכח הדגישו שמדובר בבעיה טכנית והשלושה יהיו בסגל במחזור הבא.

האוהד הוותיק רון שלום מאמין שהקבוצה תביא קהל גדול: "אין סיבה שלאור ההצלחות במחזורי הפתיחה לא נביא אלף צופים לבלומפילד". הקבוצה תצא מחר בצהריים לארוחה משותפת ולאחר מכן למלון עד לשעת המשחק.

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: אילן בכר, סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: דן רומן (ארז אליאב), יוסי רוזן, דודי ליברמן, גיא טוביאק, אבי תקוה: מור גולן

עדכון ראשון: 14:54
עדכון אחרון: 17:46

אבוקסיס ישחק

הפועל ת"א תחזור לליגה בסיטואציה של מקום תשיעי עם נקודה אחת. למשחק תקדם דקת דומייה לזכר שלושה אוהדים שנהרגו במלחמת לבנון השנייה. חלק מאוהדי הקבוצה הודיעו שייצאו מבלומפילד במחצית המשחק במחאה על אלימות המשטרה בשבוע שעבר בטדי.

דובר הקבוצה, אמיר ליובין: "ההנהלה לא מביעה התנגדות לשום צעד לגיטימי של האוהדים". יוסי אבוקסיס, שנפצע צפוי להיות כשיר למשחק. משחקה של הקבוצה בגביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד, שהיה אמור להיערך ביום שלישי, נדחה ליום חמישי.

הרכב משוער: שביט אלימלך: תומר חליבה, חאבייר פאס, ואליד באדיר, יגאל אנטבי: יוסי אבוקסיס, סלים טועמה, שי אבוטבול, ברוך דגו: איבן יוליץ', אליניב ברדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully