וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מתקרבת לנקודת ה-0

17.9.2006 / 17:41

ניצחה שוב, הפעם 0:2 את פארמה ויש לה רק מינוס שתי נקודות אחרי שני מחזורים. רומא ופאלרמו מוליכות את הטבלה עם מאזן מושלם

המחזור השני בליגה האיטלקית המשיך היום (ראשון), אחרי שבשבת נערכו שני משחקים, כשבמרכזי מביניהם סיימו אינטר וסמפדוריה בתיקו 1:1.

ביום (ראשון) נערכו שמונה משחקים, ובמוקד ניצחון של מילאן על פארמה. המועמדת הבכירה לקרוא תיגר על המילאנזיות, רומא, השיגה ניצחון שני, על סיינה בחוץ, בעוד יריבתה העירונית לאציו הפסידה פעם נוספת, הפעם לפאלרמו באולימפיקו. פיורנטינה מוסיפה לסחוב את הליגה על הגב אחרי ההפסד לפאלרמו.

רומא בראש

פארמה - מילאן 2:0

ניצחון חשוב למילאן ועוד נגיסה באוברדראפט. קלארנס סיידורף (26) הבקיע את הראשון, אבל הרוסונרי נראו רע למשך רוב שלבי המשחק. כדור גדול של אנדראה פירלו בדקה ה-86 הכניס את קאקה לרחבה, שם הוא הוכשל. הברזילאי נעץ את הפנדל פנימה והבטיח את שלוש הנקודות.

סיינה - רומא 3:1

הג'יאלורוסי פתחו את העונה היטב, עם שני ניצחונות, והם בדרך הנכונה לצמרת. אציו ברבי המארח הורחק בדקה ה-22, ורומא ניצלה את יתרונה המספרי כדי לנצח בקלות. רודריגו טדאיי כבש בדקה ה-47, ודויד פיזארו הצ'יליאני הוסיף את השני בדקה ה-70. מריו פריק הזכור לישראלים ממדי נבחרת ליכטנשטיין צימק 3 דקות לסיום, אבל סטפן אוקאקה חתם את התוצאה עם השלישי של רומא בדקה ה-92.


ליבורנו - פיורנטינה 0:1

פיורנטינה, שהפסידה בשבוע שעבר לאינטר, קיוותה להתחיל היום את מסעה לכיוון נקודת 90 הנקודות, אבל הפסידה למרות שהגיעה ליותר הזדמנויות. כריסטיאנו לוקארלי כבש לזכות הליברנים בדקה ה-57 אחרי כדור קרן


לאציו - פאלרמו 2:1

הפסד שני ברציפות ללאציו, ניצחון שני ברציפות לפאלרמו. לאציו הייתה טובה יותר אבל החמיצה, כששוער פאלרמו, פדריקו אגליארדי, רושם משחק ענק. דויד די מיקלה בלט בצד השני של פאלרמו, עם צמד בדקות 11 ו-38. תומאסו רוקי צימק בדקה ה-73.

אודינזה - טורינו 0:2

ניצחון ראשון העונה לאודינזה, מול אחת מהקבוצות שסומנו כהפתעות אפשריות, אבל בינתיים מאכזבת עם שני הפסדים. לאודינזה: אנטוניו די נטאלה 25, פליפה 65.

תוצאות נוספות

אמפולי - קייבו 1:1
לאמפולי: ואנוצ'י 61. לקייבו: מנדלי 15.

אסקולי - מסינה 1:1
לאסקולי: פרולי 87. למסינה: ריג'אנו 63.

קטאניה - אטאלנטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully