וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-בית"ר י-ם: העורף עדיין חשוף

17.9.2006 / 22:45

בית"ר וכפ"ס נפגשו למשחק קצבי עם הרבה התקפה ומעט הגנה, הירושלמים ניצחו 2:3 ונשארו מושלמים בפסגה. אוחנה: "יצאנו מקופחים"

יש חדש בליגת העל. שתי מוליכות נפגשו למשחק ראש בראש, והצופים זכו לראות את הרשת מתנועעת. יותר מפעם אחת. חמישה כדורים חדרו פנימה במשחק קצבי, מהנה ומלא באינספור אירועים, שהראה הרבה מהלכי התקפה יפהפיים ומעט מאוד משחק הגנה יעיל. בשוך הסערה זה נגמר ב-2:3 לבית"ר, שצועדת כעת בודדה בראש הטבלה עם 9 נקודות.

כפ"ס של אלי אוחנה, על פי מיטב המסורת של הקבוצות הישראליות לאחרונה, אירחה את המשחק באצטדיון חלופי, ר"ג, וקיוותה להוכיח שאוויר הפסגות שהיא נושמת אינו מקרי. אבל בית"ר של ארדילס חתכה את הרחבה היריבה לאורך ולרוחב, וכל עוד עמדה 11 מול 11 הייתה הקבוצה הטובה מבין השתיים. חדשות טובות נוספות לחבר'ה של ארקדי מגיעות מגזרת ז'ואנו פינטו, שהתבשר טרם המשחק שזוהי ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח שהוא שווה הרכב. עכשיו נראה שהצמד שלו כנראה ישאיר את כריסטיאן פביאני על הספסל.

בדקה ה-13 הרים פבריס פרננדס כדור חופשי לרחבה, ובלבול בהגנה של כפ"ס איפשר לפינטו לחגוג את הראשון בנגיחה מקרוב. בדקה ה-32 כבר 0:2, כאשר בן יוסף נגח פנימה קרן של אותו פרננדס. בדקה ה-62 זה נראה בדרך לתבוסה מרה. התקפה נפלאה של הצהובים-שחורים הסתיימה בכדור רוחב של מיכאל זנדברג לפינטו, שנעץ את השני שלו ואת השלישי של בית"ר.

אבל הקבוצה של אוחנה, כפי שראינו בשלהי העונה שעברה, קורצה מחומר אחר וממאנת להישבר. גפני הורחק לאחר שהכשיל את אבי כנפו ברחבה, ואחרי שהאחרון שלח את הפנדל לקורה, שמעון גרשון (שוב) היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להבקיע לשערו הוא. מאותו רגע והלאה רק הירוקים היו על המגרש, והגיעו לאינספור הזדמנויות, אבל השכילו להחמיץ בשלל דרכים מקוריות מכל מיני מרחקים וזוויות. בדקה ה-93 צימק שליו מנשה את התוצאה ל-3:2, וסייע לכפ"ס לחזור הביתה עם תחושה של פספוס, שלבטח תיתן לה דלק להמשך. ובית"ר? אף אחד לא יתעניין במקום מושבו החדש של אברם לוי ובבעיות ההגנה של ארדילס כל עוד החלק קדמי דופק כמו שעון ארגנטינאי.

מחצית ראשונה

דקה 12: פרננדס מרים כדור עומק הישר לראשו של יצחקי, אבל טלקר מצליח להדוף ברגע האחרון.

דקה 13: יבואה מקבל כדור במתפרצת, מתקדם כדי 25 מטרים מהשער, ובועט כדור שטוח וחלש, שקורנפיין אוסף בקלות.

דקה 18: גול! פרננדס מרים כדור חופשי מ-25 מטר אלכסונית, דה סילבה מנסה להרחיק עם הראש, אבל מכין לפינטו את אחד השערים הקלים שלו בקריירה. הברזילאי דוחק עם הראש מקרוב, בזמן שאושרי לוי מתעסק יותר ביצחקי שנפל לרגליו ופחות בכדור. 0:1 לבית"ר.

דקה 32: גול! פרננדס מעלה כדור קרן, בן יוסף מקדים את שחקני ההגנה, ונוגח לפינה הימנית של אושרי לוי. 0:2 לבית"ר

מחצית שנייה

דקה 52: גפני מוצא עצמו חופשי מחוץ לרחבה, ושולח בעיטה חזקה למרכז השער. לוי הודף לקרן.

דקה 53: זנדברג חודר לרחבה, אבל ההגנה הכפר סבאית מרחיקה. הקשר האחורי בנאדו משתלט על הריבאונד ובועט כדור חזק מ-25 מטרים, אבל מפספס במעט את המסגרת.

דקה 61: גול! התקפה נפלאה של בית"ר מסתיימת בשער היפה במשחק. פרננדס מוצא את זנדברג באגף שמאל, וזה מעביר רוחב בנגיעה. פינטו, שהיה בנבדל פסיבי שהפך לאקטיבי בעת המסירה הראשונה, דוחק פנימה מקרוב את ה-0:3.

דקה 66: גול! כדור עומק מצוין מוצא את יבואה, שמוכשל על ידי גפני מאחור, כשרק קורנפיין מולו. המגן רואה אדום, וכנפו ניגש לבעוט מ-11 מטרים. הקורה מונעת ממנו להבקיע, אבל הריבאונד הולך ליבואה, שבועט לכיוון הכללי של השער, רק כדי לראות את שמעון גרשון מבקיע שער עצמי נוסף. 3:1 לבית"ר, שתמשיך בעשרה שחקנים

דקה 73: כנפו שולח את הבלם דה סילבה על פני 40 מטרים, והאחרון עוצר את הכדור ומתקדם על אל קורנפיין. מול השוער הירושלמי הוא מקפיץ באלגנטיות, אבל מפספס את המסגרת ואת ההזדמנות הנפלאה לחזור למשחק.

דקה 76: כבר סבא לוחצת. שליו מנשה בועט כדור חופשי ממש על סף הרחבה מצד ימין, אבל ההגנה הירושלמית מרחיקה לקרן. התקפה שהתפתחה מאותה הקרן מסתיימת בפספוס של יבואה כדור רוחב אל תוך תיבת החמש, וקורנפיין מזנק ומנקה את הסכנה.

דקה 82: תמוז מקבל כדור 40 מטר מהשער ופותח בריצה שמשאירה את דה סילבה מאחור, אבל מסתיימת בבעיטה מתוך הרחבה לרשת החיצונית.

דקה 88: אורן נסים מצליח להחמיץ מ-4 מטרים לבדו מול קורנפיין. הגבהה לרחבה מגיעה ליבואה, שמוריד עם הראש לנסים, והחלוץ עוצר על החזה, ושולח את הכדור לשמיים ממצב ממנו קשה יותר לפגוע בציפור מאשר ברשת.

הרכבים:

הפועל כפ"ס: אושרי לוי; עופר טלקר, אלון חלפון, דוגלאס דה סילבה, עמנאול פאפו; אביחי ידין (אורן נסים, 81), גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבובקרי, בן לוז (אבי כנפו, 56); סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה (שליו מנשה, 56)

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; יואב זיו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני; גל אלברמן, אריק בנאדו, פבריס פרננדס, מיכאל זנדברג; ז'ואנו פינטו, ברק יצחקי (טוטו תמוז, 60)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"פספוס גדול"

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה היה מאוכזב בסיום: "זה פספוס גדול. במחצית הראשונה לא היינו טובים אבל בית"ר לא הגיעו למצבים. במחצית השנייה הגענו לשלושה מצבים בטוחים. אנו יצאנו מקופחים, אין ספק".

קפטן בית"ר איציק קורנפיין: "עשינו כמה טעויות בדקות האחרונות. עד הדקה ה-80 שלטנו במשחק ללא עוררין. טעינו עם הפנדל, נלחצנו אבל בסופו של דבר אנחנו שמחים וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully