וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן

17.9.2006 / 20:40

שער יפה של קטן (19) ניצח את מכבי פ"ת באורווה, והוריד את מפלס המתח במכבי חיפה. שוב מהומות ביציעים, הפעם עם אוהדי חיפה

מכבי חיפה הגיעה הערב (ראשון) לאורווה עם שקט מאוד מתוח. אם להחסיר את שני הניצחונות שלה בגביע הטוטו, האלופה פתחה את עונת 2006/7 עם ניצחון בודד בחמשת משחקיה הרשמיים עד כה. גם ה-0:1 על מ.ס. אשדוד הוכיח כי הקבוצה נמצאת בכושר ירוד, עובדה שקיבלה משנה תוקף בתיקו הביתי בהולנד מול ליטקס לובץ', במוקדמות גביע אופ"א.

ההיסטוריה של יעקב שחר רמזה שעוד מספר משחקים ותוצאות כאלו, וסערה תכה בכפר גלים. בדיוק מזה רצו להתחמק בצד הירוק של הכרמל. רוני לוי הבין שחניכיו צריכים ניעור והוריד את רוברטו קולאוטי לספסל, כששלומי ארבייטמן מחליף אותו בהרכב. עבאס סואן ראה גם הוא מגרש אחרי הרבה זמן, עת החליף את רביד גזל ב-11. המחצית הראשונה הציגה כדורגל חלש של שתי הקבוצות, אבל הברקה אחת של יניב קטן, שנהנה מהחלל שהותיר קולאוטי, העלתה את חיפה ליתרון. קטן קיבל כדור בדקה ה-19 ושיחרר פצצה לרשת העליונה של אוהד כהן.

לעומת קטן, שבצעדים זעירים חוזר לעצמו, בלט בחיוורונו עומר גולן. לפני חצי שנה דווחנו ששפילד יונייטד מעוניינת, פורטסמות' בודקת ו-ווסטהאם עוקבת. היום ספק אם ברטון אלביון או סטבנג' בורו מהליגה המחוזית היו מחתימות אותו. גיא לוזון חיפש את גולן על המגרש, לא מצא אותו, והחליף אותו כבר אחרי מחצית אחת.

המחצית השנייה הלכה בכיוון אחד, זה של ניר דוידוביץ'. לוזון עבר לשחק עם שלושה חלוצים, וחיפה הלחוצה, שראתה רק 3 נקודות מול העיניים, הלכה אחורה והתגוננה. הירוקים נראו רע והשוויון של המלאבסים נראה עניין של זמן, כשהחלק האחורי של חיפה לחוץ עד היסטרי. למזלה, האלופה לא ספגה ופ"ת נשברה אחרי חצי שעה ללא כיבושים ואיבדה את האמון בעצמה.

חיפה שמחה עם 3 הנקודות שלא מרשות לליגה לברוח לה. במחזור הקודם ההערכה הייתה שהיכולת החלשה שהספיקה לה בשביל 0:1 מול אשדוד, לא תספיק להבא. היום זה הספיק לה בהחלט, אולי גם בעוד שבוע ושבועיים, אבל אם היא לא תשתפר, גם הפיוז של יעקב שחר ישרף.

באגף המכוער, ההולך ומתרחב של אלימות בין המשטרה לאוהדים נרשמו פציעות של שניים מלובשי המדים. לכולם ברור שצריך לעשות משהו בנושא, השאלה היא מתי. לפני החגים זה זמן טוב, בטרם תיפתח כאן מלחמת יום הכיפורים מסוג אחר.

מחצית ראשונה

דקה 13: קאקו שלח כדור ארוך על 40 מטר לסרסור, זה הקפיץ מעל דוידוביץ', אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 19: גול! יניב קטן קיבל כדור 20 מטר מהשער, התקדם והפציץ מקו ה-16 חזק ופנימה. 0:1 לחיפה.

דקה 28: משומר קיבל כדור בצד ימין, חדר לרחבה ושלח חצי מסירה חצי בעיטה החוצה.

דקה 36: סרסור בעט מ-20 מטר, שטוח לאמצע, דוידוביץ' קלט.

דקה 39: בוקולי גבר על גנון, עבר את ג'ובאניני בקלות, נכנס לרחבה ומול כהן בעט החוצה.

מחצית שנייה

דקה 51: פסר הגביה כדור קשתי, קלדיירה נגח חלש ודוידוביץ' הדף.

דקה 61: פסר תיעתע באולארה ובעט מ-10 מטר, דוידוביץ' היה במקום.

דקה 64: הגנת פ"ת לא הצליחה להרחיק את הכדור, שהגיע לקטן, האחרון בעט שפיץ מ-15 מטר אבל כהן הדף.

דקה 88: דירסאו בעט מ-22 מטר, סמוך לקורה.

דקה 92: גבאי הגיע מול השער של חיפה אבל נבלם ברגע האחרון על ידי קינן.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, נאור פסר, מרסיו ג'ובאניני, מורד מגמאדוב, קובי גנון, אנדרה קלדיירה, סולי צמח, בלסינג קאקו, דניאל אונגר (דובב גבאי 46), רוביל סרסור (אופיר עזו 66), עומר גולן (פטריק סופו 46).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי, דירסאו, עבאס סואן, אלן מסודי (רביד גזל 86), גוסטבו בוקולי, יניב קטן (מאור מליקסון 67), שלומי ארבייטמן (רוברטו קולאוטי 77).

לוזון: "לא היינו רעים מספיק"

רוני לוי: "חזרנו רק לפני יומיים מחו"ל והיינו צריכים לשחק מול יריב טוב מאוד שמהווה משוכה גבוהה ובגדול אני מאוד מרוצה מהמשחק הקבוצתי שהיה לנו היום. עם הזמן ניתן הצגות". לגבי סיפסולו של קולאוטי אמר לוי כי "אין בזה שום דבר חריג. על השחקן מוטל עומס לא רגיל לכן החלטתי לחלק את העומס". לוי גם התייחס למהומות שהתרחשו ביציעים: "לגבי מה שקרה ביציע האוהדים, אני לא בקיא במה שהתרחש אבל זה לא היה מחזה נעים. המשטרה צריכה לשמור על הקהל ולתת לו להנות מההצגה".

דקל קינן: "כבר מהדקה הראשונה נלחמנו והיה חשוב לנצח. אני מאמין שהכדורגל היפה יגיע בהמשך. במחצית השנייה פתח תקווה שלטה אך הגיעה רק לחצאי מצבים ואנו עשינו עבודה טובה בהגנה".

מאמן מכבי פתח תקווה גיא לוזון נשמע מאוכז בסוף המשחק: "היינו צריכים לנצח. היכולת שלנו היתה שווה נצחון בהפרש של כמה שערים. לא היינו רעים מספיק. היכולת של ההתקפה לא מדאיגה אותי כרגע. (לגבי החילוף של גולן): כל החילופים היו על רקע מקצועי ועומר נכנס טוב לעונה ויתרום לנו הרבה".

עומר גולן שהוחלף במחצית המשחק לקח אחריות: "חבל שלא הצלחנו לנצח אבל צריך לקחת את הדברים הטובים ולהשתפר. חסרה לנו רגל מסיימת ולגבי, לא הייתי חד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully