וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ישראל סיימה במקום ה- 9 באליפות העולם

18.9.2006 / 17:29

אחרי הפסד ישראל לנבחרתה החזקה של קוריאה 6:1 בשלב רבע הגמר, נוצחה הנבחרת על ידי הונגריה בבית הניחומים וסיימה את דרכה בטורניר

נבחרת הבוגרים הישראלית בג'ודו סיימה את הופעתה באליפות העולם לאומות במקום ה- 9 לאחר הפסד 5:2 לנבחרת הונגריה. מוקדם יותר היום נוצחה הנבחרת הישראלית ברבע הגמר 6:1 על ידי נבחרת קוריאה. בשמינית הגמר ניצחה ישראל את נבחרת קובה 3:4 בתום שבעה קרבות דרמטיים. החניכים של שוקי קואז התמודדו בתחרות ללא שלושת הג'ודוקאים הבכירים: אריק זאבי, יואל רזבוזוב ואדריאן קורדון שמחלימים מפציעות ונשארו בישראל.

נבחרות רוסיה וגרוזיה העפילו לגמר אליפות העולם. על מדליות הארד יאבקו: יפן מול קוריאה, וצרפת מול אוקראינה.

נבחרת הג'ודו של ישראל, בלי אריק זאבי, יואל רזבוזוב ואדריאן קורדון, נכנעה היום לנבחרת קוריאה ברבע גמר אליפות העולם הנערכת בפריז. אחרי ניצחון של גל יקותיאל, שמונה אתמול לקפטן הזמני של הנבחרת, בקרב הראשון הפסידו ג'ודאי הנבחרת את ששת הקרבות הבאים. הנבחרת עוברת עכשיו לבית הניחומים ותתמודד מול נבחרת הונגריה. בחצי הגמר תפגוש קוריאה את גרוזיה כאשר בחצי הגמר השני יתמודדו צרפת ורוסיה.

היום ניצחה הנבחרת את נבחרתה של קובה. גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) פתח את התחרות עם ניצחון באיפון שהעלה את ישראל ליתרון 0:1. הקובנים הישוו ל-1:1 לאחר שצביקה שפרן (עד 66 ק"ג) הישראלי הפסיד בנקודות (קוקה) לאלוף העולם לשעבר. גיא וסרדם (עד 73 ק"ג), שהחליף את רזבוזוב הפצוע הפסיד ביוקו. אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) ניצח באיפון והשווה את התוצאה ל- 2:2. אלון ששון (עד עד 90 ק"ג) נוצח ביוקו שקבע 2:3 לנבחרת הקובנית. ויקטור פישמן, שמחליף את אריק זאבי הפצוע בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג, ניצח בואזארי והשווה ל- 3:3. רוסטיק ליס הצעיר עלה לקרב מכריע מול אוסקר בריסון הקובני, שנוצח באולימפיאדת אתונה 2004 על ידי זאבי, ובתום הזמן החוקי ניצח את הקובני בנקודות (יוקו) שקבעו 3:4 לישראל ועלייה היסטורית לרבע הגמר.

עדכון ראשון: 13:29
עדכון אחרון: 17:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully