וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשיות באיטליה ממאנות להסתיים

17.9.2006 / 12:16

אחרי תקופה שקטה בגזרת השערוריות, פרשה חדשה מסעירה את איטליה, שבמרכזה נמצא דווקא האחראי על הבראת הכדורגל במדינה

גידו רוסי, שמונה ליו"ר התאחדות הכדורגל האיטלקית כמינוי חירום במאי האחרון לאחר חשיפת פרשת הטיות המשחקים ומעורבות בעלי הקבוצות בשיבוץ השופטים במשחקי הסריה A, שם לעצמו למטרה לנקות את הכדורגל האיטלקי משערוריות, אבל בסוף השבוע האחרון הוא מצא את עצמו בעין הסערה בעקבות מינויו לנשיא חברת 'טלקום איטליה', שהיא אחת הספונסריות של שתי הליגות האיטלקיות הבכירות.

המינוי של רוסי וניגוד האינטרסים הברור שנוצר כתוצאה ממנו עוררו כעס באיטליה. "הידיעה הזו הפתיעה את כולנו", אמר נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, לגאזטה דה לה ספורט. "רוסי הוא אדם חשוב אבל מסתבר שכדורגל לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלו. לדעתי מי שהכדורגל לא קרוב לליבו לא צריך לעסוק בו. אנחנו לא צריכים שרוסי ימציא לנו פה חוקים". מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, טען שמינויו של רוסי יפגע בניהול השוטף של הכדורגל האיטלקי. "אני חושב שהדבר הנכון לעשות הוא למצוא יושב ראש חדש", הוא אמר.

בינתיים רוסי לא מתכוון להתפטר. בהודעה שפירסמה ההתאחדות האיטלקית נמסר שרוסי ימשיך בתפקידו ובמלחמתו להבראת הכדורגל באיטליה. שר הספורט האיטלקי, ג'ובאני מלנדרי, אמר אתמול שהכדורגל האיטלקי ימשיך לחדש את פניו בלא קשר לאנשים שיהיו מעורבים בתהליך.

* אנצ'לוטי הודיע אתמול שהרכש החדש של מילאן דניאלה בונרה יערוך הערב את הופעת הבכורה שלו במדי הרוסונרי, במשחק נגד פארמה, הקבוצה ממנה הגיע למילאן הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully