וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס וסוויפט עשו שולם

17.9.2006 / 18:52

בתחילה סירב הפורוורד לחזור ולשחק בגריזליס. הבעלים של קינגס מתעקשים להישאר בסקרמנטו. פוזי ימשיך במיאמי ובניקס, כרגיל, שמח

סטרומייל סוויפט (27, 2.06 מ') יישאר בשורות הממפיס גריזליס. הפאוור פורוורד כבר שיחק בקבוצה של ג'רי ווסט בארבע העונות הראשונות שלו בליגה, מאז נבחר שני בדראפט 2000. אבל על הקדנציה הראשונה של שם העיבה מערכת יחסים עכורה בינו לבין ההנהלה, ובתום עונת 2004/5 הוא עזב ליוסטון כשחקן חופשי, ולא הביט יותר לאחור. אלא שביוסטון הוא רשם ממוצעים מאכזבים של 8.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-20 דקות משחק, והרוקטס החלו לנסות ולחפש לו בית חדש, שבסוף הפך לבית חדש-ישן.

בליל הדראפט התבצע טרייד בין ממפיס ליוסטון, ושיין באטייה עזב את הגריזליס, כשאת הדרך ההפוכה עשו הרוקי רודי גיי ואותו סוויפט, שבתחילה אמר כי אינו מתכוון לשחק עוד בממפיס. אבל ווסט והפורוורד שוחחו מאז פעמיים, ולפי הלוגו הקפיץ האנושי "נרגש לחזור", וצפוי להיות שחקן מפתח ברוטציה של הקבוצה.

סוכנו של סוויפט נשמע אופטימי אף הוא: "השיחה שהייתה לי עם סטרומייל היתה חיובית מאוד, ולמרות משקעי העבר, אין רגשות טינה והוא נחוש לבסס את עצמו כשחקן מוביל בקבוצה בקדנציה השנייה שלו".

בראון נגד הניקס

בשבועות הקרובים אמורה הנהלת הליגה לערוך את הדיון בעניין התשלום שהניו יורק ניקס חייבים למאמנם המפוטר, לארי בראון. הקומישינר דיוויד סטרן ישמש כבורר בדיון. הניקס פיטרו את בראון לאחר שנה אחת בלבד מתוך החמש שהובטחו לו בחוזה 50 המיליונים שקיבל, ועל פי ההערכות בראון צפוי לקבל חלק גדול מתוך 40 מיליון הדולרים הנותרים בחוזה, ואולי אפילו את מלוא הסכום.

עוד סוגייה שמעסיקה את יושבי המדיסון סקוור גארדן בימים האחרונים היא תביעת ההטרדה המינית שהוגשה נגד הג'נרל מנג'ר של הקבוצה ומחליפו של בראון על הקווים, אייזיה תומאס, על ידי אישה שעבדה במועדון ופוטרה על ידי תומאס בשנה שעברה. השימוע בעניין צפוי להיערך בעוד שבועיים.

האחים מאלוף מתעקשים: הקינגס נשארים בסקרמנטו

* הבעלים של הסקרמנטו קינגס, האחים גאבין וג'ו מאלוף, דחו אתמול בתוקף את הספקולציות שנשמעו בעיר לגבי מעבר אפשרי של הקבוצה ללאס וגאס, שם הם מחזיקים באחד הקזינואים הרווחיים ביותר בנמצא. "אנחנו לא הולכים לשום מקום", אמר ג'ו מאלוף הנרגש. "נישאר כאן בשלושים השנה הקרובות. השקענו כבר שמונה שנים מחיינו בקינגס ובסקרמנטו. דאגנו גם למונראכס (קבוצת הנשים של העיר), ושמנו על הפרקט מוצר מצויין. אז למה שנרצה לעזוב?"

* ג'יימס פוזי צפוי לחתום על הארכת חוזהו במיאמי. הסמול פורוורד הפך הקיץ לשחקן חופשי, אחרי שהעביר את העונה האחרונה בשורות ההיט, ולקח חלק באליפות ההיסטורית של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully