וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו כסף איפה שחשוב

איתן בקרמן

17.9.2006 / 7:48

כל שצריכה ההתאחדות ביציעים הוא מצלמות וידאו, שיבהירו את העניין בין אוהדים למשטרה. ובלי קשר, העיקר שמכבי ת"א מרוצה

1. מעניין מי יהיה הערוץ שישכיל להציב שתיים-שלוש מצלמות וידיאו קטנות ביציעים, עניין זול מאוד בימינו, ויבחן עד הסוף מה קורה שם בין האוהדים למשטרה. היו"ר איצ'ה מנחם מספר שביקש פגישה עם השר לבטחון פנים והמפכ"ל - מעניין מתי גם יקבל אותה - אבל מסתבר שמה שמעניין את מנחם הן עלויות השיטור ושאלת המגרש המארח. אכן עניינים חשובים, אבל קצת פחות מהדם שכולם יודעים שעומד להישפך. אם כבוד היו"ר לא יעלה לדיון דחוף אצל השר והמפכ"ל את עניין אלימות השוטרים, הדם עליו.

2. יש נקודה! מכבי ת"א יצאה עם בשורה מהמשחק בנתניה בפרט ומהמחזור בכלל - כרגע היא לא מהמועמדות המובילות לרדת ליגה. כמה טוב שיש את הפועל פ"ת ומכבי הרצליה. נכון שהתיקו נבע בעיקר מהחמצה גדולה מהחיים של אוקוצ'ה, שחברת צ'רלטון יכולה למכור לסרטוני "פספוסים" בכל העולם, בתוספת לסתם החמצה איומה של טוטואנה (שספק מה היה מעמדו כאן אלמלא היה צמוד לאנסומבו). נכון גם שהקבוצה של אלי כהן לא הגיעה אפילו למצב מסוכן אחד בתשעים דקות, אבל מי זוכר. יש נקודה! בחוץ! בקופסה בנתניה!

בלי נמני, ובמיוחד אחרי ההחלפה של רוסו, היו למכבי ת"א מספיק שחקני קישור שעושים הגנה, כדי להאט מעט את קצב המתקפה של נתניה ולמשוך עד לסיום. במובן הזה, אלי כהן הוא האיש הנכון במקום הנכון, לקבוצה שהמשימה העיקרית שלה היא אגירת נקודות. הבעיה תהיה דווקא במשחקים בהם היא אמורה לכאורה לנצח, שם יוטל עליה לתקוף, ובהרכב עם נמני ורוסו, ההגנה המאוד בינונית תיחשף להתקפות נגד מהירות.

על נתניה קשה להאמין שהיא קבוצה שנולדה הקיץ יש מאין, עם עשרה שחקנים חדשים בהרכב, אבל לאלי גוטמן לקח יותר מדי זמן לזהות את החסך במרכז המגרש. בירוק, שפרויקט השיקום (המבורך) שלו קצת מואץ מדי, ובעיקר פיטו, הקדמי יותר, לא הצליחו לנהל את משחק ההתקפה של נתניה מהאמצע, מה שהשאיר את כל העבודה לשכטר (איזה טאלנט) באגף. רק בדקה ה-62 גוטמן התעורר, והכניס את טוטואנה וז'אנו, שבגילו הקשיש הצליח לדחוף כדורים קדימה טוב יותר מכל האחרים. ניהול משחק בינוני של גוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully