וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא רוצה למות יפה"

רומן רוזנבלט

17.9.2006 / 1:03

מכבי ת"א כבר לא אימפריה, ואלי כהן מבסוט מנקודה ראשונה מול נתניה. צפו בתגובות - וגם בתקריות של אוהדי הצהובים עם היס"מ

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

אלי כהן, מאמן מכבי ת"א, אמר בסיום: "שיחקנו בלי המנהיג שלנו, אבי נמני, וגם היינו צריכים לשחק בזהירות, כי השופט, כל הזמן איים שהוא ירחיק לנו שחקנים. בסופו של דבר אנחנו מרוצים מהנקודה. אני לא לחוץ ויש לי עוד הרבה מה לעשות בקבוצה הזו".

לגבי האירועים עם הקהל, אמר כהן:" אני לא מבין מדוע קרתה כל מהומה ולמה המשטרה מיהרה להוציא את אוהדי הקבוצה. אם מדובר באבוקות, אז היו צריכים לטפל בזה נקודתית. לדעתי מדובר במחדל של המשטרה והיא צריכה לבדוק את עצמה".

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן, אמר: "במחצית השנייה שלטנו בצורה ברורה, הגענו למצבים של גולים, המצב של אוקוצ'ה זה גול בטוח. זה מתסכל לא לנצח בבית, אבל ידענו שמכבי ת"א תגיע עם הגב לקיר ותהיה מסוכנת. זה שיצאנו מאוכזבים מתיקו מול מכבי ת"א, אומר הרבה".

כשהתבקש להתייחס לאיתי שכטר, אמר גוטמן: "הילד הזה מוציא לי את הנשמה. מעבר ליכולות האישיות המצוינות, הוא מאבד הרבה כדורים, אבל הוא מתקדם. כשלא מגיע לו חמצן למוח, כל פס שלו זה התקפה מתפרצת נגדנו, אבל הוא מאוד כישרוני, והבישולים שלו הם תאווה לעיניים".

שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר:"קשה לשחק מול קבוצה שמשחקת רק על כדורים אורכים לעבר שני החלוצים הגבוהים שלה. בסך הכל לא היינו רחוקים מלשים עוד שער. אני מקצוען והתייחסתי למשחק הזה כמו לכל משחק".

לגבי התקרית עם מרדיקוביץ, אמר:" ניסיתי לשלוח את השחקנים להתקפה מתפרצת והשחקן פשוט משך לי את היד, גם השופט וגם הקוון ראו את העניין". למרות שתחילה סירב להתייחס למערכת היחסים שלו עם מכבי תל אביב, כשנאל לגבי הסיבות האמיתיות שעזב את הקבוצה ויחס מהקהל של מכבי תל אביב, אמר:" הקהל של מכבי נתניה שהוא בראש מעיני כרגע והוא כמעט העלים את הקללות של אוהדי מכבי ת"א. לא נעים שככה מתנהג הקהל שנתת עבורו הכל במשך 7 שנים".

שטראובר הוסיף: "לגבי עזיבת מכבי, בשונה ממה שמנסים ליצור, כל מי שלא משחק שם היום עזב אותה כי הוא לא רצה להיות שם ולא משום סיבה אחרת. גם אני לא שם לא בגלל סיבה מקצועית שכן היתה לי עונה טובה. ההנהלה לא גיבתה אותי בכל הנוגע למה שהיה עם אוהדי הקבוצה וזה גם היה נדבך בהחלטה לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully