וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם צ'כיה ולטביה עלו לאליפות אירופה

16.9.2006 / 23:34

שתי הנבחרות שסיימו במקום השני עם המאזן הטוב ביותר בשלב הבתים הצטרפו לרוסיה של בלאט, ולפולין, פורטוגל וקרואטיה

שש נבחרות הבטיחו היום (שבת) סופית את העפלתן לאליפות אירופה, בתום שלב הבתים במוקדמות. ארבע הנבחרות שסיימו ראשונות בבתים הן פורטוגל (מהבית הישראלי), רוסיה (של דייוויד בלאט), פולין וקרואטיה. על פי התקנון, שתי הנבחרות אשר מסיימות במקום השני בביתן עם המאזן הכי טוב, עולות אוטומטית לאליפות ואינן משתתפות בטורניר ההזדמנות האחרונה. השתיים הללו הן צ'כיה ולטביה, שסיימו עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים.

בית ג'- צ'כיה מפסידה ועולה

צ'כיה - רוסיה 68:55

בלאט הוביל את נבחרת רוסיה לניצחון חוץ יוקרתי ועלייה לאליפות אירופה מהמקום הראשון בבית ג'. הצ'כים אמנם הפסידו, אך הם עלו לאליפות אירופה בזכות מאזנם, שהוא הטוב מבין הנבחרות אשר סיימו במקום השני.

הרבע הראשון היה צמוד ודקות טובות של ביקוב הרידו את רוסיה ביתרון 15:18 בסיומו. הרבע השני היה שייך לצ'כים וריצה של 2:9 הוליכה אותם ליתרון 31:35 בתום המחצית. ברבע השלישי ריצה של רוסיה בראשות דמיטרייב סיימה את הרבע ביתרון רוסי 45:51. ברבע הרביעי הרוסים לחצו על הדוושה וריצה של 5:11 גמרה את המשחק ובסיום נצחון לרוסיה 55:68 ועליה לאליפות אירופה. לרוסיה: דימיטרייב 14 נק'. לצ'כיה: פראסיל 15 נק'.

הונגריה - בלגיה 59:75

הונגריה השיגה נצחון שני במסגרת המוקדמות וסיימה במקום השלישי בבית. המחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 32:32 לאחר מחצית הפכפכה. במחצית השנייה בנתה הונגריה את ההפרש לאט ובעקביות עד לניצחון 59:75. להונגריה: נמת' 18 נק'. לבלגיה: אמבנגה 24 נק'.

בית א'- פולין עלתה

בסיום המשחק שנערך בקייב, נשרה אוקראינה לטורניר ההזדמנות האחרונה עם טעם טוב בפה אחרי ניצחון מכובד על הראשונה בבית, נבחרת פולין. המקומיים פתחו חזק וכבר אחרי חמש דקות וחצי הובילו 6:17 ושמרו על הפער עד המחצית שהסתיימה בתוצאה 36:46.
במחצית השניה ההפרש תפח והרבע השלישי הסתיים ביתרון אוקראינה 51:67. לקראת הסיום הפולנים הצליחו לצמצם את ההפרש, ובסיום נצחון של אוקראינה 74:80. פולין עולה לאליפות אירופה.

לאוקראינה: פצ'רוב 18 נק' (7 ריבאונדים). לפולין: קוריטק 19 נק' (9 ריבאונדים).

שבדיה - בולגריה 50:79

במשחק שלא קבע דבר, ניצחה בביתה נבחרת שבדיה את בולגריה וסיימה במקום השני בבית בזכות מאזן סלים טוב יותר מזה של נבחרת אוקראינה. לשבדיה: רינגסטורם 23 נק' (9 ריבאונדים). לבולגריה: סטויקוב 14 נק'.

בית ד'- לטביה מצטרפת לקרואטיה

לטביה - דנמרק 66:78

לטביה אירחה את דנמרק בריגה בידיעה שניצחון מקנה לה עלייה לטורניר האליפות, ואכן לא נכשלה במשימתה. הפתיחה היתה שייכת דווקא לדנמרק שהובילה 8:10 חמש דקות מפתיחת המשחק. הלטבים התגברו על ההתרגשות, נטלו את ההובלה וסיימו את המחצית ביתרון 28:39. עד הסיום הגדילו המקומיים את ההפרש מול הדנים החלשים (סיימו את המוקדמות עם נצחון אחד בלבד), ובסיום - נצחון 66:78 ללטביה ועלייה לאליפות אירופה. ללטביה: סיפרוס 28 נק'. לדנמרק: אנדרסן 20 נק'.

אסטוניה - קרואטיה 77:78

נצחון יוקרתי לאסטונים על נבחרתה החזקה של קרואטיה.
אסטוניה המארחת פתחה בצורה מוחצת ועלתה ליתרון 4:14 תוך חמש דקות ושמרו על הפער עד תום המחצית (29:38 לאסטוניה).

הקרואטים התעשתו במחצית השנייה ואף נטלו את ההובלה לראשונה במשחק, דקה לתום הרבע השלישי. סיום המשחק היה מותח וצמוד. שתי שניות לסיום המשחק, במצב של שוויון 77:77, ביצע תומאס הקרואטי עבירה על קריסה האסטוני. קריסה קלע אחת משתיים וניצח עבור אסטוניה את המשחק. הקרואטים הבטיחו את עלייתם לאליפות מהמקום הראשון בבית כבר בתום המחזור הקודם. לאסטוניה: טיין 25 נק', קריסה 23 נק'. לקרואטיה: קוס ופריץ' 14 נק' כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully