וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה הפסד לא מכובד"

16.9.2006 / 22:42

צביקה שרף מסכם את המשחק הבזיוני של הנבחרת, שהובסה בפורטוגל 69:49 ותלך לבית הניחומים. פורטוגול עלתה, מקדוניה בחוץ

סוף סוף זה נגמר. נבחרת ישראל ערכה היום (שבת) את משחקה האחרון בבית המוקדם לקראת אליפות אירופה, וסיימה אותו בעוד הפסד מביך, 69:49 לנבחרת פורטוגל. הנבחרת הייתה חייבת להשיג ניצחון בלפחות 32 הפרש כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לאליפות, ואכן בסופו של דבר זה כמעט נגמר ב-30 הפרש, אבל לפורטוגלים, שעלו לאליפות אירופה.

ישראל מסיימת את הקמפיין העצוב הזה בעוד תצוגה מבישה. בחורינו סיימו במקום האחרון בבית עם שני ניצחונות וארבעה הפסדים, שהחזירו את הכדורסל הישראלי הרבה שנים אחורה. אומנם הנבחרת לא אירחה בבית ושיחקה בלי בורשטיין וטפירו הפצועים, אבל התירוצים לא מצדיקים את ההופעות המשפילות. פורטוגל אומנם השתפרה בשנים האחרונות, אבל עדיין אין צידוק לסיים משחק שלם מולה עם רק 49 נקודות, ורק 7 ברבע השלישי. ישראל תקבל הזדמנות שנייה בבית הניחומים, אבל את חובבי הכדורסל זה ממש לא מנחם.

במשחק המקביל בבית הישראלי מקדוניה הייתה יכולה להבטיח עלייה לאליפות אירופה דרך אחת מהקבוצות שמסיימות במקום השני, אבל הפסידה בבוסניה 75:72, ותיאלץ לשחק גם היא באותו בית ניחומים.

מהלך המשחק

רבע 1 - 18:18

הלפרין פתח עם שלשה, אבל הייתה זו פורטוגל שנתנה את הטון בדקות הפתיחה ועלתה ליתרון 6:11 אחרי ליי-אפ של דה סילבה. 2 דקות לסיום הרבע החזיר ארנולנד את היתרון לנבחרת כשקבע בשלשה, 13:14.

רבע 2 - 32:33 לפורטוגל

הנקודות של ארנולד והלפרין המשיכו לשמור את ישראל בתמונה, אבל הפורטוגלים עם אבורה ואנדרדה העלו את הפורטוגלים ליתרון 24:28. דקות טובות של מרקוביץ' וגרין מתחת לסלים הורידו את ישראל בפיגור נקודה אחת להפסקה.

רבע 3 - 39:57 לפורטוגל

אבורה המשיך להתעלל בבחורים, והמשיך את המשחק המושלם שלו ללא החטאה. ארנולד נתקע דקות ארוכות על 8 נקודות, וקוניה וג'ורדאו לחצו על הגז ופתחו פער של 20 נקודות לזכות הפורטוגלים, שתי דקות לפני סיום הרבע. המשחק הופך לגארבג' טיים, ישראל מסיימת את הרבע עם 7 נקודות בלבד.

רבע 4 - 49:69 לפורטוגל

הבחורים רק רוצים שזה ייגמר, וככה זה גם נראה. ישראל מסייימת עוד רבע התקפי נורא עם 10 נקודות בלבד, ותקווה שבבית הניחומים יגיע עוד נס.

קלעו לישראל: הלפרין 11 נק', ארנולד 9, מרקוביץ' 8, ליובין 6, תמיר 5, נאור 4, גרין 4, שרון ששון 2.

הרבו לקלוע לפורטוגל: אבורה 27 (9 ריבאונדים, 12 מ-12 ל-2), ג'ורדאו 12, קוניה 11.

שרף: "זה היה הפסד לא מכובד"

בקולו של צביקה שרף בסיום המשחק ניתן היה לשמוע תמהיל מוזר של אכזבה, תסכול והרבה עצבים. "לצערי הרב ברבע השלישי עשינו כמה שגיאות קריטיות", אמר שרף, "ברבע השלישי היו כמה רגעי מפתח ששברו אותנו, כמו אי לקיחת ריבאונד חשוב או קליעות שהם נתנו על הבאזר של ה-24. בשלב הזה פורטוגל כבר עלתה ליתרון של 8-10 נקודות, שממנו לא הצלחנו לחזור, ולא השכלנו להתמודד מול האגרסיביות וההתלהבות שלהם. חבל שלא הצלחנו למצוא את הכוחות כדי לחזור למשחק. שותפו 11 שחקנים במשחק, ואף אחד מהם לא הצליח להנהיג קאמבק, או בריחה או הובלה".

"לא ציפיתי לתוצאה הזו, זה מאוד מאכזב וגם לא מכובד", הודה שרף, "כל הקמפיין היה מורכב ומסובך, היו בו הרבה בעיות, ואנחנו נשב ונחשוב איך להרים נבחרת טובה יותר להמשך. אומנם לא הייתה לנו ביתיות והיו גם פציעות, אבל אני לא צריך ולא יכול לתת מסקנות ישר אחרי המשחק. יש הרבה זמן לנתח בשקט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully